Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18640 Voor Elvira

• Auteur

Hoi Elvira,

Ik zit in ronde 3 en jij?? We gaan voor onze 1e kindje. Ben sinds 10 november 2005 gestopt met de pil en jij? Ik heb 9 maart mijn NOD. Het was dus een echte klus week voor mij ik hoop dat het nu raak is.

Voor jou ook veel succes ik hoop nog van je te horen.

Groetjes Suus 1980

#2838828 Quote

Hoi Suus,

Ja ik zit ook in ronde drie en ik heb ook op 9 maart mijn nod dag, ook wij gaan voor ons eerste kindje ik blijf het zo spannend vinden leuk he!
    Wij hebben deze week ook goed ons best gedaan met klussen ik hoop ook echt dat het raak zal zijn!!  

Ik heb deze  afgelopen week ook voor het eerst met ovulatietesten gewerkt en  jij? Er was wel heel duidelijk een piek te zien. Daar was  ik al blij om.
    Ik ben al sinds juni vorig jaar gestopt met de  pil en we hebben vanaf dec besloten om  het te gaan proberen.

En nu dus maar  afwachten…. dat word een lange anderhalve week denk je ook niet..we kunnen elkaar een beetje steunen dit forum werkt echt verslavend vind je ook niet..
    Tot snel  liefs Elvira

#2838906 Quote

Hoi Elvira,

Wat leuk dat ook jij je NOD 9 maart hebt ik ben echt heel benieuwd jij ook denk ik.
    Ik hoop je nog eens tegen te komen op het forum. Ik wil dan wel graag weten of het bij jou is gelukt. Wij hebben vanmorgen nog wel geklust want ik heb een beetje een onregelmatige cyclus dus voor de zekerheid zak ik maar zeggen. Ik heb trouwens nog nooit een positieve ovulatietest gehad. Ik ben zo bang dat ik geen eisprong heb.

Groetjes Suus

#2838908 Quote

Hoi suus,

Bedankt voor je tip!!!!!
    Ik vond 6 euro al tedoen, maar de helft is altijd beter
    Ik heb ongeveer 2 maart mn nod, maar zelf verwacht ik niet dat ik nu zwanger ben omdat ik pas ben geopereerd heb ik voor die tijd goed opgelet, ivm de narcose, en daarna had ik teveel pijn, dus ik verwacht dat ik er deze maand niet bijzit,    (wel een paar keer geklust) we zullen het wel zien.

Nou tot snel weer,
    Liefs roos

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct