Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18641 Wat Te Doen Met Pijnstillers

• Auteur

Hoi allemaal,

Wij zijn aan het proberen om zwanger te worden, nu heb ik regelmatig hoofdpijn en neem ik daarom ibuprofen in. Kan ik dat nu beter niet doen?

Groetjes!

#2838804 Quote

Hoi Pien,

Ik heb hier helaas ook heel veel last van zowel hoofdpijn en chronische rugpijn ik slikte tot voor kort nog drie zakjes Brufen 600 mg per dag. Ik heb dit besproken met mijn HA. En het is beter om niet meer te gebruiken.   Het is voor mij ook heel moeilijk maar ik neem nu paracetamol het werkt niet zo goed maar het is niet anders.

Veel succes

Groetjes Suus1980

#2838810 Quote

Hoi Pien,

Ik heb wel eens gelezen dat het toch wel even duurt voordat jouw bloed en het bloed van je kindje contact maken en tegen die tijd weet je echt al wel of je zwanger bent, dus volgens mij kan het zeker in het begin (voor de 4 weken) geen kwaad. Als je pijn of koorts hebt is het ook niet goed om zwanger te worden of lukt het niet, dus het is kiezen tussen 2 kwaden. Op zich schijnt paracetamol wel beter te zijn dan andere pijnstillers, deze mag je zelfs tijdens zwangerschap gebruiken als het echt nodig is.

Maar je moet natuurlijk altijd doen waarbij jij je lekker voelt, succes.

Groetjes, Jetje

#2838830 Quote

Hoi Pien,

Ik ben onlangs naar de ha geweest met dezelfde vraag omdat ik soms last kan hebben van migraine en daar best zware pillen voor slikte. maar die mag ik nu niet meer hebben en heb iets gekregen wat op natuurlijke basis is. misschien zou dat ook wat voor jou zijn..

Maar paracetamol kan inderdaad geen kwaad maar je kan beter proberen niks te nemen..maar ja als je pijn hebt gaat dat ook niet.

Heel veel succes
    groetjes Elvira

#2838841 Quote

halo ik weet dat je een parcametamol mag sliken maar weet nie over imbrofen groetjes jolanda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct