Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18643 Barbara Wanneer Ga Jij Testen

• Auteur

Hee Barbara,

That makes the two of us! Zoals je misschien al gelezen hebt, is maagd al erachter dat ze zwanger is! Dus nou wij nog, wanneer ga je testen? Ik ga morgenvroeg testen, ben zooooo benieuwd…

Liefs Jen

#2838835 Quote

hoi   jen   en   barbara,

even   jullie   succes wensen   met     testen!!

liefs   maagd

#2838857 Quote

hey   goedemorgen Jen,en   barbera…

en????

ik   denk   aan julie….

liefs   maagd

#2838860 Quote

Hoi maagd en barbara,

Maagd, kheb gisteravond getest, (kon het niet laten) maar die was (nog) negatief..  Ik weet dat de kans erin zit dat ik nu nog niet betrouwbaar kan testen, mijn nod is immers komende dinsdag pas….En ik zag achteraf op de gebruiksaanwijzing v.d. test dat je niet overmatig moet drinken vantevoren, en de laatste tijd ben ik erop aan het letten dat ik genoeg water  drink, en dat had ik voor de test dus ook gedaan…Daarbij testte ik  bij mijn vorige zwangerschap  op de dag van mijn nod pas en toen was er nog maar een heeeeel vaag streepje te zien. Dus met een beetje geluk ben ik wel zwanger, maar valt er nu gewoon nog niks te zien op de test…Ik hoop het zooooooooooooo….. Morgen (zondag) ga ik nog eens proberen te testen, deze keer met ochtendurine. Als daar ook negatief uitkomt ga ik er maar vanuit dat het deze keer niet raak is…
    Barbara, nock nock, ben je er nog…?

Liefs Jenny

#2838863 Quote

Hoi,
    Ik ben sinds gisteravond erg ongi geworden balen joh,
    Het gaat dus deze maand voor mij over.
    Groeten Barbara

#2838878 Quote

Hoi Jen,
    Wanneer ga jij testen??
    Ik wens je veel succes en dat het bij   jou wel raak mag zijn.
    Ik ga het na mijn ongi periode opnieuw proberen het valt altijd weer tegen als je ongi
    wordt je hebt toch altijd bepaalde hoop dat het gelijk goed gaat.
    Laat je het weten als je hebt getest??
    Groeten Barbara.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838911 Quote

Hoi Barbara,

Baluh zeg!  Ik  ga echt heeeel hard voor je en dat het de volgende x wel raak is. Ik weet het nog steeds niet zeker, want ik heb  vrijdagavond al getest maar die gaf nog negatief aan. Maar aangezien ik dinsdag pas mijn nod heb,  heb ik nog altijd een kansje.. Morgenvroeg test ik nog een x, maar als de test dan nog steeds negatief is ga ik er effe vanuit dat het niet raak is. Dan  wacht ik mijn ongi af, mocht die dan nog niet komen, ga ik nog eens testen.  
    En mocht het deze maand niet raak zijn, dan gaan we samen naar de volgende ronde!   (Natuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben, maar is dat niet het geval dan ben ik blij om met jou mee te gaan naar de volgende ronde) Hoe lang is jouw cyclus normaal? Die van mij zit tussen de 30-32 dagen. Wie weet hebben we volgende maand weer tegelijkertijd onze nod..

Succes in ieder geval en ik zal je up-to-date houden!!

Liefs Jenny

#2838932 Quote

Hoi,
    Spannend voor je ik ook voor jou en hoop dat het voor jou deze keer
    raak is. Zelf ga ik voor de volgende ronde maar ik ga wel proberen om minder op het forum te zijn ik ben er denk ik te veel mee bezig.( ik weet niet of dit gaat lukken hoor)
    En elk geval veel succes groeten van Barbara

#2838975 Quote

Hoi Jen en Barbara,

Jammer   bar dat je ongi ben   geworden!op naar de   volgende ronde   en   wat je   al   zei is   ook   wel   zo,we zijn eigenlijk veel   bezig   met het   forum dus   misschen iets   meer   afstand   nemen   kan   geen kwaad…maarja verslavend   he!!!
    IK blijf   je   volgen   hoor…het lukt   je   wel   een keer!!!

En   jen   voor jou duim ik   nog  zolang   je   niet ongi   geworden ben!!
    Ook bij jou   komt het   goed,trouwens is   dat niks   voor jullie   die   tarwekiempilletjes/olie??

Ik heb er zelf   geen   ervaring   mee maar misschien   een   idee?

liefs   maagd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct