Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18644 Klusjesman

• Auteur

Hoi, Ik heb weinig te vertellen maar ik denk ik zal ook eens een berichtje van een man achterlaten…
    Marjolein (mijn vrouw) is hier regelmatig te vinden dus ik dacht laat ik ook eens kijken.

Succes allemaal

Een klusjesman

#2838823 Quote

Hallo klusjesman!
    Leuk dat je even komt kijken. Dat zie je niet vaak dat een man zich ook betrokken voelt, helemaal goed! Succes met klussen (haha) en hopelijk mogen jullie snel ook samen naar het zwanger forum!
    groetjes, patricia

#2838825 Quote

Wat leuk een  man op de site. Toen ik het vertelde aan mijn man dat er een man reageerde zei hij: goh dat had ik ook kunnen schrijven. Hij is blij dat ik hier op het forum bij jullie mijn verhaal kwijt kan.

Hoop dat het voor jullie ook snel lukt.

Carina

#2838862 Quote

Is inderdaad wel een slim idee om je man eens rond te laten neuzen op dit forum. Ik probeer mijn man altijd wel uit te leggen hoe erg een vrouw bezig kan zijn met zwanger worden, maar is voor een man toch altijd moeilijk te begrijpen (die gaan niet gebukt onder hormonale schommelingen).

We moeten wel uitkijken dat onze mannen ook niet net zo verslaafd aan dit forum raken als wij , want dan is het vechten bij de computer….

Groetjes, Jetje

#2838884 Quote

Hahahahah

hier  heeft mijn man helemaal niks van verteld. Zoals jullie merken is hij erg nieuwsgierig aangelegd en heel erg enthousiast. Grappig. nou we zaten gisteren met zijn tweeen al te grappen over een mannen forum: met onderwerpen als help mijn vrouw wil nu om de andere dag……
    nou ja we hebben nog steeds lol met zijn 2en en dat is het belangrijkste. Vanavond lekker carnavallen en aan de klus (zo te voelen komt mijn eisprong eraan )
    succes iedereen!!!
    groetjes mayo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct