Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18645 Dingen Die Slecht Voor Je Zijn Tijdens Een Zwangerschap

• Auteur

He meiden,

Even een vraagje wat ik me al een tijdje afvraag. Zoals wellicht bekend zitten wij nu in ronde 6. Elke maand weer afwachten vreselijk. Maar nu zit ik elke keer in de weken tussen de ei-sprong en mijn ongi dat ik niets durf te eten wat slecht zou kunnen zijn voor mijin eventuele zwangerschap. En dan natuurlijk weer ongi en dan heb ik spijt dat ik bepaalde dingen heb laten staan. Zo heb ik inmiddels een alcohol vrije kerst en een alcohol vrije oud en nieuw achter de rug en ook verschillende lekkere gerechten heb ik met een smoesje af gewezen. Hoe doen jullie dat allemaal, eten en drinken jullie alles tot dat je de uitslag van de test positief hebt, of houden jullie er ook al rekening mee met alles wat je doet.

Ergens wil ik tot dat ik het bewijs heb dat ik zwanger gewoon doen wat ik altijd deed, aan de andere kant wil ik ons kindje het beste begin geven dat er maar mogelijk is.

Hoor graag jullie advies en mening.

Liefs Carina

#2838826 Quote

Oh ja nog een andere vraag: Vanaf wanneer kun je zwangerschapsklachten voelen, hoeveel dagen na je eisprong….

wilde ik ook nog even weten.

Liefs Carina

#2838829 Quote

Hoi Carina,

Bij de eerste duurde het 20 mnd voordat ik zwanger was dus op den duur at en dronk ik gewoon alles hoor. Alleen de kattenbak heb ik niet verschoond. Het is zo dat de eerste paar weken er nog geen contact is tussen moeder en baby. Pas ong. 4 weken na de bevruchting ( =6 weken zwangerschap). Vaak weet je dan net dat je zwanger bent. Dus vanaf dan geen alcohol ed meer nemen. Mooi geregeld he door de natuur.
    Want weet je ik hoop het niet voor je maar het kan nog langer gaan duren en dan is het lekker als je toch die lekkere dingen hebt kunnen nemen. Dus gewoon doen met mate natuurlijk en zodra je weet dat je zwanger bent, Stoppen.

Groet

#2838831 Quote

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat ik nu overkom als een enorme schuipschuit, want dat ben ik zeker niet. Heel af en toe een wijntje bij het eten. Verder kom ik niet hoor!

Ik weet gevoelsmatig dat je gelijk hebt, maar elke keer als ik iets drink of verkeerds eet voel ik me zo vreselijk schuldig dat ik er eigenlijk nog niet echt van kan genieten..

Groetejs

#2838836 Quote
    quote: cmkunst reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2006 21:10:01'));

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat ik nu overkom als een enorme schuipschuit, want dat ben ik zeker niet. Heel af en toe een wijntje bij het eten. Verder kom ik niet hoor!

Ik weet gevoelsmatig dat je gelijk hebt, maar elke keer als ik iets drink of verkeerds eet voel ik me zo vreselijk schuldig dat ik er eigenlijk nog niet echt van kan genieten..

Groetejs

hahahahahahahahahahaha Carina… inderdaad!!!   (het bewijs zien we onderaan het berichtje: bestaat  de dubbele tong nu ook al in schrijftaal?)

#2838870 Quote

hihi, wat stom ik bedoel natuurlijk: ik hoop dat ik NIET over kom als een enorme zuipschuit. Maar dat hadden jullie al bedacht geloof ik.

Doei

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838872 Quote

hahahahahahahahahahaha Carina… inderdaad!!!   (het bewijs zien we onderaan het berichtje: bestaat  de dubbele tong nu ook al in schrijftaal?)

Sorry ik lig even helemaal in een deuk.
    Onbedoeld is het een grappig stukje geworden.
    Maar Carina, nee hoor  je komt echt niet over als zuipschuit. Zo bedoelde ik het niet hoor!!!

Groet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct