Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18646 Er Komt Een Moment Van

• Auteur

Lieve Dames,

Ik stop even een paar weken met het forum, ik trek het echt niet meer al die zwangere binnen enkele maanden(of net gestopt met de pil). Ik onze vriendenkring twee zwanger met de tekst we oeps foutje zwanger 'we houden het maar, is wel lastig maar ja'. Wij gaan nu ronde 20 in. De miskraam in november heeft ons behalve heel veel pijn en verdriet ook nog  een half jaar vertraging gebracht  in het  medische malenmolen. Deze maand zonder temp bij houden , zonder eisprong uitrekenen ect ect ect. en helemaal geen nod datum onthouden.

Ik gun echt iedereen die deze maand of komende maanden een goede en fijne zwangerschap, maar het is nu echt moeilijk om steeds te lezen (ik ben zwanger) terwijl ik net weer ongesteld ben geworden.

dus voor de laatste keer

iedereen die nu zwanger is gefeliciteerd geniet heel erg veel van.

nanda1977

#2838838 Quote

Hoi Nanda,

Ik snap je wel,bij ons om ons heen ging dat ook een beetje zo. Nou meis veel sterkte en hoop dat je snel zwanger mag raken!!
    veel liefs elvira

#2838842 Quote

hoi meid,

Ja ik kan het erg goed begrijpen,
    Ik hoop dat ik je heel snel toch terug zie, en dat je dan kan zeggen dat het wel gelukt is.
    Ik blijf voor je duimen, of je er bent of niet

Liefs van Roos

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct