Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18647 Ook Dag 36 Is Om Verschrikkelijk Dit

• Auteur

hoi meiden,

inmiddels zit ik op dag 36 dus al een aantal dagen overtijd. En ik voel gewoon dat ik ongesteld ga worden. Heb me hier tenminste al een beetje op voorbereid. Helemaal toen me temp. vanochten ineens 0.3 graden lager was…maar nog steeds niet ongesteld. En ook nog steeds geen pos. zwangerschapstest…..
    wat kan je anders doen dan afwachten…nou als ik toch niet zwanger ben laat me dan gewoon ongesteld worden en anders morgen me temp. weer laten stijgen…
    Sorry voor mijn gezeur maar ik had net weer sinds drie maanden een regelmatige cyclus en nu dit weer….mijn record van cyclus zit op 36 dagen dus wie weet morgenochtend ineens ongesteld…en dat was toen k net was gestopt met de pil afwachten maar weer

het is een vruchtbare maand maar helaas niet voor mij denk ik

liefs sw33tness

#2838844 Quote

oh verschrikkelijk is dat he??
    ik leef met je mee!!
    ik had vorige maand precies hetzelfde, ik ben toen bij 35 dagen ongi geworden.
    mijn man werd echt gek van mij.
    in het begin heb je nog hoop dat je zwanger bent,
    ik had ook allemaal 'symptonen'. maar als je maar geen positieve test krijgt dan wordt je steeds onzekerder.
    ik hoop echt dat je gauw ongi wordt, of liever nog: een positieve test!!!!
    als het maar iets is, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

succes groetjes moon

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct