Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18653 Tach Zwanger

• Auteur

Goedemorgen meiden,

AAARGH, ik had het al niet meer verwacht, maar ik mag mij in het rijtje der zwangeren scharen!!  Vanochtend een clearview test gedaan, en had twee duidelijke streepjes!

En dat terwijl ik het eigenlijk niet meer verwachtte: ik had al dagen bruine afscheiding (sorry), en dat werd gisteravond erger. Zelfs één druppel rood bloed, dus ik dacht: over en uit,    op naar ronde 5.

Omdat ik gek werd van het afwachten dacht ik: ach wat, ik doe gewoon een test en dan weet ik zeker dat ik niet zwanger ben en kan ik me er tenminste overheen zetten. Dus toch….
    Ik maak me wel zorgen over die bruine afscheiding trouwens. Had ik bij mijn vorige zwangerschap niet. Ga eens even zoeken hoe en waarom  en of het kwaad kan.

Nou, ik wens jullie allemaal heel veel succes en geluk toe!

Groetjes
    Marceline

#2838855 Quote

hoi marceline,

gefeliciteerd meisje   met je   zwangerschap!!
    leuk voor   je!
    ik zie   je op het novemberforum!
    wanneer   ben   je uitgerekend?ik 7   november.

liefs maagd

#2838865 Quote

He Marceline,

Van harte proficiat met je zwangerschap!!
    't Is wel raak deze maand, idd. Als dat nu maar een goed voorteken voor  alle anderen  is…

Ik heb ook nog steeds  bruine afscheiding (al drie dagen), maar sinds vanochtend ook enorme menstruatiekrampen. Maar er komt nog nix uit.

Wachten, wachten, wachten… zucht…

Ik wens jou en je gezin veel geluk en geniet er samen van. Ik hoop dat ik je gauw op het novemberforum spreek.

Liefs,

Tammy

#2838866 Quote

Hoi Marceline,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ik wil je even laten weten dat bruine afscheiding niets bijzonders hoeft te betekenen, ik heb het bij beide zw.schappen gehad en ben nu mama van een dochter van 2,5 en 34+3 weken zwanger van de 2e. Zolang je geen vreselijke krampen en helder rood bloedverlies hebt kan je ervan uit gaan dat het "normaal" is!

Ga maar genieten van je zwangerschap, voor je het weet zijn de 40 weken om en kan je aan de bevaling beginnen!

Groetjes Odette

#2838873 Quote

Gefeliciteerd meis,

Geniet ervan.

Liefs wen 2ekindje

#2838877 Quote

Hé Marceline! En nog één erbij….
    Gefeliciteerd meid. Hartstikke gaaf voor jullie.
    Ik had ook bruine afscheiding, maar dat is "oud bloed", dus het hoeft niks te betekenen. En in jou geval dus ook!
    Ga er lekker van genieten, joh. Te gek!
    Liefs, Patricia

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838888 Quote

Hai Marceline,

Ik heb je bij het andere topic ook gefeliciteerd, maar voor het geval je m niet ziet… VAN HARTE! SUPER!

Liefs Suusje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct