Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18656 Hoelang Duurde Apost

• Auteur

Hallo dames.

Misschien  wat rare vragen maar hoelang duurde t bij diegene die net gestopt zijn met de pil voordat ze ongsteld werden?????
    Hebben diegene ook last van bruine afscheiding, dan weer witte en best stroperig   (sorry voor t smerige) afscheiding? Maar ook last van steken in de buik en last van de tepels en steken in borsten????
    Had laatst ook last van mijn lies tijdens het vrijen, heeft iemand hier ook last van gehad??
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen……….

Dikke knuffel blondje24

voor alle zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd

#2838882 Quote

Hoi blondje

ik ben sinds 3 januari gestopt met de pil en de klachten die jij beschrijft herken ik ook! Wat ik begrepen heb van anderen is dat je lichaam aan het ontpillen is. Pijnlijke borsten een hangende en stekende buik….. herkenbaar!!!!
    Normaal had ik een cyclus van 28 dagen, de eerste keer zonder pil een cyclus van 32 dagen. Mijn bloeding was enorm heftig, leek wel op een grote schoonmaak.
    Ik had door al deze dingen goede hoop dat het bij mij raak zou zijn maar helaas.
    Nu zitten we in ronde 2, nod rond 9 maart.
    nou veel succes blondje, hopenlijk heb je iets aan mijn berichtje.
    groetjes mayo

#2838896 Quote

Hoi mayo.

Bedankt voor je reactie.
    Ik moet nog steeds ongi worden, wanneer dat precies is, joost mag t weten!!!
    Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat niet lang op zich laat wachten.
    Hoop alleen dat t niet zo erg is.
    Ik gebruik wel tarwekiemcapules en pillen van de etos.
    Gebruik jij die ook?????

Suc6.

Liefs blondje 24

#2838897 Quote

Ik was met de pil bezig en toen ik ongesteld moest worden heb ik dus de laatste gehad en ben dus ongesteld geworden en die maanden erna was gewoon om de 4 weken.

Maar ik heb geen pijn gehad hoor.

Elina

#2838899 Quote

Heej blondje

ik slik nog geen tarwekiemcapsules maar moe ben ik wel. je krijgt een compleet andere hormoonhuishouding dus dat is wel wennen voor je lijf. verder zit er bij mij ook wel een minigriepje te wringen dus we wachten maar af.
    doei mayo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct