Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

18659 Knap Van Degenen Die Niet Zwanger Zijn

• Auteur

Hallo lieve meiden!
    Ik wilde even zeggen dat ik het erg knap vind van de dames die zelf (nog) niet zwanger zijn, dat jullie zo oprecht enthousiast kunnen reageren op de berichten van de zwangeren onder ons. Ik kan me voorstellen dat het best moeilijk is om het ene na het andere bericht te moeten lezen;  in sommige gevallen zijn jullie al maanden of jaren bezig en is het tot nu toe nog niet gelukt! Hier heb ik veel respect voor! Petje af, dames!! Jullie tijd komt vast ook snel.
    Liefs van Patricia

#2838883 Quote

Hoi Patricia,

Dit berichtje doet me goed! En ik vind het heel leuk dat je hier even bij stil staat. Dank je wel hiervoor.

Carina

#2838887 Quote

Hoi Patricia,

Inderdaad lief van je dat je er bij stil staat! Ik ben ook altijd oprecht blij hoor voor iemand, maar wil het zelf ook zoooooooooooooo graag. Maar inderdaad zal onze tijd nog wel komen!

Liefs Suusje

#2838948 Quote

Hoi Patricia,

Bedankt voor je lieve berichtje. Ik ben nog niet zo actief op dit forum, maar ik merk dat dat iedereen heel enthousiast is voor elkaar. Wij zijn al 9 maanden bezit, maar de hoop blijft.

Evelise

#2838978 Quote

Hoi patricia,
    Heel lief dat je er bij stilstaat, hopen dat wij allemaal ook snel zwanger zijn. Deze maand waren er wel heel erg veel zwangeren.
    Veel geluk, succes en sterkte in jou zwangerschap, geniet ervan meid.
    veel liefs sas

#2838980 Quote

Hallo,

Inderdaad patricia, je hebt helemaal gelijk! Petje af voor deze dames.
    Ik zelf ben nl ook 1 van de gelukkigen die in ronde 2 al zwanger werd.
    Kan me voorstellen dat als je al zo lang bezig bent je er soms moeite mee hebt om te lezen dat er "weer" iemand zwanger is terwijl je zelf ook zo graag wilt.

Maar net wat er al gezegd werd, jullie tijd komt!!!

Groetjes Linda

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2838999 Quote

Hoi,

Lief dat je aan ons denkt. Zelf zit ik alweer in ronde 11 van het 2e kindje (1e kindje was in 1 keer raak). Vanaf de 7e ronde gluur ik hier al mee. En ja, soms is het moeilijk. Veel meiden van toen zijn nu dus zwanger en dan doet het wel eens pijn dat ik nog steeds hier rond hang. UIteraard gun ik het iedereen van harte en ben ik heel blij voor een ieder.
    Momenteel ben ik niet zo heel veel meer hier. Hoe langer het duurt, hoe teleurstellender het is als je hier leest dat iedereen zwanger raakt en jij niet.

Desalniettemin geef ik de hoop niet op en vind ik het tochnog steeds leuk om af en toe meetelezen en te horen dat het best een vruchtbare site is!

Succes allemaal!

XXX Vetje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct