Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

19 Maanden

• Auteur

Mijn kindje sliep al van begin af aan klokje rond. Nu wordt ze al een tijdje snachts wakker en begint ze te huilen. Schonen luier is al gepropeerd. Maar ze blijft huilen. Is dit normaal dat ze op deze leeftijd snachts komen. Of zou er een medisch probleem zijn?

Cicigrcia
    Bijdrager
    #10577826 Quote

Nachtangst misschien? Of is ze wel wakker?

#10577841 Quote

Ze is wel echt wakker dan. Maar als ik der uit bedje pak en na het troosten terug in bent begint ze weer te huilen?

#10577851 Quote

Als ze geen pijn lijkt te hebben, denk ik gewoon een fase.

Pinkyblue
    Bijdrager
    #10578027 Quote

Heb je een slokje water al geprobeerd? Misschien heeft ze gewoon dorst, zou niet zo gek zijn met de warmte.

Ik heb nu standaard een beker water in de aanslag staan. Meestal slapen ze hier dan zo weer verder

IdW
    Bijdrager
    #10578041 Quote

Helaas hier ook.. regelmatig ‘s nachts wakker, huilen, krijsen, boos! Soms even luier verschonen en afleiden en na een tijdje weer naar bed. Slaapt dan meestal wel weer door. Geloof dat het weer een soort sprong/fase is.. even doorbijten 🤞🏻

Lees ook: Slaapritueel: 1 tot 3 jaar

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct