Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

19 weken zwanger al 10 weken onder de uitslag

• Auteur
  • Jjjennifertje
    Bijdrager

Hoi,

Ik heb een vraagje; ik ben ondertussen 19 weken zwanger van ons eerste wondertje♡

Helaas heb ik al sinds mijn 10de zwangerschapsweek enorme uitslag over mijn gehele lichaam wat verschrikkelijk jeukt.

Ik slaap er amper door en loop bij de dermatoloog helaas kunnen ze daar niet veel voor mij betekenen maar ik wordt er echt helemaal gek van!!!

Herkent iemand het heel toevallig of heeft iemand een idee wat ik er tegen kan doen?

Heb zelfs al een korte prednison (niet schadelijk volgens de gyn) gehad maar ook daardoor is het niet weggegaan.

Ik hoop hier een idee op te doen.

Alvast heel erg bedankt.

Liefs,

• Een mama in spe
    #5737043 Quote

Hallo,

Ik heb 2 weken geleden hetzelfde probleem gehad. Veel uitslag en onzettende jeuk. Kon er ook niet van slapen, telkens wakker en gek worden van de jeuk. Allergische reactie op iets gehad geen idee wat.

Ik heb menthol gel gekocht, super verkoelend en werkte bij mij goed. & ben er nu gelukkig ook vanaf.

Misschien heb je hier ook iets aan.

Groetjes

Jjjennifertje
    Bijdrager
    #5737100 Quote

Hoi bedankt voor je reactie.

Wat vervelend zeg, Fijn dat je er vanaf bent!

Helaas smeer ik al die weken al mentholgel er gaat een tube per dag doorheen maar niks werkt..

Groetjes

#5737116 Quote

Oh jeetje zeg, dat is echt baale.

Niks erger dan jeuk de hele dag.

Heel veel succes en hopelijk gaat het snel over.

#5737117 Quote

Oh jeetje zeg, dat is echt baale.

Niks erger dan jeuk de hele dag.

Heel veel succes en hopelijk gaat het snel over.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct