Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

19 Weken Zwanger En De Baby Is Al 900 Gram Zwaar

• Auteur
  • Gothicwijffiejjj
    Bijdrager

Hallo allemaal,

ik heb maandag 27-2 de 20 weken echo gehad. En alles is goed met de baby, alleen aan de zware kant. De oudste was niet zo zwaar, die woog met de bevalling 3030gram. De middelste woog met 20 weken al 2100gram, en met de bevalling 4220gram. En ze vermoeden dat deze kleine ook zo zwaar en groot zal zijn als de middelste. Ze zaten er met de middelste 420 gram naast de schattig die ze gedaan hebben. Ze zeiden dat hij 3800gram zou zijn met 40 weken. Dus ben benieuwd of 900 gram met 19 weken normaal zou zijn.

groetjes yvonne orriens

Daantjes
    Bijdrager
    #5721423 Quote

Ik ben nu precies 28 weken en gister was de kleine 1078 gram. Er werd mij verteld dat ik precies op het gemiddelde zat 😀

Lytsmantsje
    Bijdrager
    #5721461 Quote

Ow ik wist helemaal niet dat ze het gewicht dan al berekenen. Ik heb vorige week 20 weken echo gehad maar niks gehoord over het gewicht. Mijn zoon was bij de geboorte 4230.

de app zegt trouwens dat baby nog maar 380 gram is met 21 weken??

#5721465 Quote

Hoi,

met 19 weken was bij mij de kleine 278 gram.. das wel een groot verschil met die van jou.. maar natuurlijk is iedereen anders.

Gothicwijffiejjj
    Bijdrager
    #5721467 Quote

Hallo,

vandaar dat ik het ook zo raar vind. De app zegt bij mij met 19 weken 250 gram en 25 cm. de kleine zit gemiddeld met de lengte van het aantal weken dat ik ben, maar nu al 900 gram zwaar. Werd wel meteen gezegd op het eind van de echo ga even overleggen met de gyn, en die gaf aan dat ik om een extra groei echo moet vragen. Omdat het vermoeden bestaat dat deze ook groot en zwaar zal zijn. Heb tijdens de eerste zwangerschap bloedarmoede gehad en meteen na de geboorte al aan de vit b12 spuiten. Dus miss ligt het daaraan dat me zoon zo groot en zwaar was.

de oudste is met 39w1d geboren woog toen 3030gram en 49cm.

middelste is met 41weken geboren woog toen 4220gram en 53,5 cm.

en heb nu nog steeds elke 2 maand de vit b12 spuit, omdat de huisarts bang is dat als ik stop ermee opnieuw kan beginnen ermee.

Groetjes yvonne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct