Dankjewel bloemetjeinknop en carolinerkj. Ik mocht woensdag officieel testen maar had dus maandag de test gedaan zodat ik kon stoppen met de medicatie en mijn ms kon laten komen. Maar dat was dus niet het geval. Gisteren tocht gestopt met de utrogestan, spannend maar vertouwen er maar op dat het goed gaat. Ook het bruinverlies is gestopt. Mogelijk kan t van de innesteling zijn geweest wat er pas laat uit kwam..
Caroline spannend vandaag. Ik duim met jullie mee voor 1 maar het liefst meerdere mooie embryo’s!
Oh fleurbo, dat zijn zoals iedereen hier zegt en de bijwerkingen van de pil. Heftig he dat je er zo op kan reageren. Ik ben voorstander dat de man voortaan aan de pil gaat en niet meer de vrouw hahah.. wij hebben al genoeg te dealen met onze hormonen.
Knuffeltje, nou eerlijk gezegd vind ik het echt een beetje rot hoe ze te gedaan hebben. Aangezien ze zelf in een traject hebben gezeten weten ze hoe t is om overrompeld te worden met een aankondiging en vooral als ze dan al 16 weken is. Ik zou me ook echt shit gevoeld hebben.
Zo heb ik een vriendin van me gister meteen opgebeld om te zeggen dat het uiteindelijk gelukt is en in het zelfde schuitje zit. Zelf zou ik dat ook prettig vinden. Tuurlijk is het leuk om iemand te verrassen maar als het bij je zelf niet vanzelf gaat weet je hoe t voelt als er een aankondiging gedaan wordt. Ik was denk ik vooral boos geweest op ze haha.. en vooral als ze nu alles willen weten van jouw maar zelf wel 16 weken wachten. Maar ik hoop dat jij er wel steun aan hebt.
Enne goed gedaan om je ventje een knuffel te geven. Jullie doen het samen op jullie manier. Iedereen doet het anders en gaat er anders mee om. Samen kunnen jullie gewoon af en toe een knuffel gebruike