Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

2 Dagen Na Nod Onduidelijke Test

• Auteur

Hallo,

In oktober 2018 heb ik een miskraam gehad bij 12 weken, nu waren mijn vriend en ik weer aan het klussen, niet per se heel doelbewust. Sinds 2 weken geleden had ik last van extreme vermoeidheid, afscheiding en nu ook de menstruatie die uitblijft dus ik besloot 1 dag voor nod te testen. Alleen ik weet nou niet of het positief moet voorstellen aangezien de streepjes best dun zijn, en de test van vanochtend met ochtendurine nog lichter is dan de testen van hiervoor. Ik kan pas 24 juni terecht bij de verloskundige en ik probeer er niet veel aan te denken maar de onzekerheid maakt me gek. Ik zal proberen een foto bij te voegen, als dit lukt. Mijn vraag is dus of iemand hier ook enige ervaring mee heeft? 

https://ibb.co/JqLTKqz

Ik weet niet hoe ik anders een afbeelding kan invoegen, maar de foto hoort gedraaid met de roze dopjes links op de foto.

#10201802 Quote

Kreeg je dit resultaat binnen de afleestijd? Zo ja, dan gefeliciteerd! Ik zie duidelijk streepjes. Verschil qua kleur kan te maken hebben met de concentratie van de urine.

#10201812 Quote

Ja het was zeker binnen de tijd, ik durf het alleen zelf nog niet helemaal te geloven. Dus ben nog best skeptisch maar zeker bedankt 🙂 

Rosaatje
    Bijdrager
    #10201834 Quote

Duidelijk hoor!!

van harte!😄

Laindey
    Bijdrager
    #10201841 Quote

Er zijn duidelijk streepjes te zien!

Gefeliciteerd!

AnnaR
    Bijdrager
    #10201880 Quote

Zeker duidelijk!! Van harte 💖

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10201906 Quote

jazeker positief!! Gefeliciteerd!

#10202019 Quote

Ik hoop dat het ook zo blijft! Dank jullie wel allemaal 🙂 

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen