Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 Dagen Overtijd Maar Negatief

• Auteur

Hey iedereen, 

Eergisteren heb ik mijn NOD gehad en de rode duivels zijn tot op heden nog niet te bekennen. Ik ben dus 2 dagen overtijd. 
    Na zwangerschapskwaaltjes, zoals maagzuur, grote opgezwollen tepels en blauwe aders over mijn borsten, was ik ervan overtuigd deze keer zwanger te zijn. 
    Helaas vandaag een negatieve zwangerschapstest in handen gehad, in de namiddag getest. 

Heeft iemand dit ook gehad die toch zwanger bleek te zijn? 

groetjes! 

Babyboy
    Bijdrager
    #10515333 Quote

Ja ik!
    Na een week overtijd pas positieve test ondanks dat ik aan mijn lichaam al laaang voelde hoe laat het was 😉😊

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10515346 Quote

Ik zelf niet, maar vrienden van ons kwamen pas met ruim 2 weken over tijd en een bloedtest erachter omdat ze maar negatief bleef testen en toch wel voelde dat er iets gaande was.

H P
    Bijdrager
    #10515357 Quote

Afgelopen keer dacht ik vele kwaaltjes te hebben, gevoelige borsten, tepels en soms misselijk én was al vijf dagen overtijd. Steeds bleven testen negatief. En uiteindelijk 7 dagen overtijd pas ongesteld. Lichaam kan soms raar reageren blijkt… 

Wil natuurlijk niet zo zijn dat dat bij jou nu ook het geval is. Maar ik heb er wel van geleerd dat de kwaaltjes en overtijd zijn niets hoeven te zeggen. Pas na een test heb je uitsluitsel.

🤞🏼 Dat het bij jou wel gewoon raak is 

Idem
    Bijdrager
    #10515371 Quote

Ik testte zelf bij ons eerste kindje ook pas met 9 dagen overtijd (en dus 9 testen verder) positief. Vond het toen zo gek, had een regelmatige cyclus en opeens niet meer. Hoopte zelfs om maar snel ongesteld te worden zodat we door konden met de volgende ronde, maar het was dus toch raak! 

#10515375 Quote

Dat geeft me al wat meer hoop! Ik heb inmiddels wel al wat krampen in de onderbuik, dus denk dat het een latere ongesteldheid is deze keer 😔 Het mag nu wel snel komen inderdaad, zodat we naar de volgende ronde kunnen. Ik hoop zo hard dat het toch nog raak is. 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Fieke
    Bijdrager
    #10516089 Quote

Hoe is het afgelopen, heb je nog getest? 

Ik heb hier zowat hetzelfde verhaal…

#10516257 Quote

Nog steeds niet ongi geworden, heb me gisteren getest en negatief helaas. Ik wacht af tot het weekend.

#10516621 Quote

Spannend! Ik hoop voor je dat het alsnog raak blijkt! Hou je ons op de hoogte!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct