Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 Dagen Steken In Onderbuik

• Auteur

Hoi allemaal. 

ik ben sinds vorig jaar.mei gestopt met de pil. En ben nu een aantal rondes verder.. 

mijn laatste menstruatie was 23 april, en moet nu over 7 dagen mijn menstuatie krijgen ( of niet ) 

ik heb afgelopen 2 dagen wat steken in mijn onderbuik gehad , wat leek op menstruatie kramp, en heb uitgerekend dat mijn vermoedelijke innestelingsdatum 12 mei had moeten zijn. Dus 12/13 mei heb ik deze steken gevoeld . 
    ook heb ik zere tepels, ze tintelen een soort van na. 

& ik ben vreselijk duizelig , erg moe, en veel hoofdpijn, Waar ik mee opsta en naar bed ga. Mijn afscheiding was gisteren wat wit/gelig .. 

wie heeft dit nog meer gehad en bleek zwanger te zijn? Ik hoop zo dat het deze keer gelukt is, maar toch ga ik er vanuit deze maand weer ongesteld te worden 

graag hoor ik van jullie ! 

#10321709 Quote

Kruidvat early kan je al 6 dagen voor je nod doen 

#10321764 Quote

Ik zit nu op 7 dagen 🙈 dus moet dan nog even geduld hebben.. het is zo appart .. 

#10321777 Quote

Je kan morgen testen maar ik zou wachten tot 4 dagen voor nod

#10321836 Quote

Ik kon niet wachten. Heb vanmiddag een test gedaan, zie wel een heel licht streepje .. alleen je moet wel goed kijken.. heb nog geen hoop.. maar hopelijk wel goed nieuws dit keer 

#10321841 Quote

Je zit nog wel heel ver voor nod en dan met middag urine. Heb je een foto?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Astrid-lynn
    Bijdrager
    #10323006 Quote

En zwanger?

#10323470 Quote

Ik zit momenteel 2 dagen voor mijn NOD. Van de week op 5 dagen voor nod een vroege test gedaan .. als je heel goed keek zag je een licht streepje ( maar dan ook alleen in natuurlijk licht ) nu 2 dagen voor NOD ( weer een test gedaan ) en zie een heel licht streepje . Je moet dan wel echt goed kijken. Naar mijn idee zit er altijd een extra streep. We hebben die ene van 5 dagen geleden open gemaakt en mijn gevoel klopt .. je ziet idd een tweede streepje 🙈 

Hoe kan je hier een foto bij voegen , want krijg het niet voor elkaar als ik een foto er bij wil voegen .. als ik op het icoontje voor een foto toevoegen klik 

#10323482 Quote

Dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn! Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat je een test open moet breken voor het resultaat en na afleestijd is die ook niet meer geldig omdat het dan een indroogstreepje wordt. Dus heb je ook een foto van een gemaakte test? Mupload gebruik ik altijd als ik een foto wil toevoegen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct