Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 eitjes maar alsnog niet zwanger (Clomid)

• Auteur
  • SandraVZ
    Bijdrager

Hey meiden,

Vraagje over de innestelingskans. Ik heb me namelijk helemaal rijk zitten rekenen deze maand maar helaas teleurgesteld want helaas weer niet gelukt deze ronde waarschijnlijk..

ik gebruik pas 2e ronde Clomid 100 ivm PCOS, had deze maand 2 perfecte eitjes van 19,5mm op CD 12. Savonds moest ik Ovitrelle spuiten en CD14 zou mijn eisprong zijn. Ik dacht nou de gynaecologen zijn zo enthousiast dit gaat hem worden!! 2 goede eitjes, perfect baarmoederslijmvlies, gezellig gemaakt op de goede dagen en had innestelingsbloeding (beetje bruine veeg) op dag 8 en 9.

Helaas vandaag op CD 28 negatief getest en afgelopen 2 dagen ook beetje bruine afscheiding. Menstruatie komt vast morgen op gang. Moet maandag sowieso ziekenhuis weer bellen voor controle maar heb mn koppie toch al een beetje laten hangen..

Ook al weet ik dat de slagingskans bij een goed eitje lang niet 100% is, ik had zo gehoopt dat in ieder geval 1 ei bleef hangen! Ik ben ook zo ongeduldig.. ik denk ook gelijk in problemen van als het met 2 eitjes al niet lukt…wanneer dan wel?

Wat zijn jullie ervaringen? 

Succes allemaal!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct