Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 Gratis Babycoach Consulten Voor Afstudeeropdracht

• Auteur

Beste mama’s en papa’s,

Ik ben Wendy van den Ende en kom uit Zoetermeer. Ik ben bezig met de opleiding Babycoach. Voor mijn afstudeeropdracht moet ik een consult gaan hebben met iemand met een baby’tje tussen 0-12 maanden oud met een hulpvraag. Dat houdt in een vraag over huilen, voeding, dagritme etc. Dus iets waar jullie als ouders tegen aan lopen, er zelf niet goed uitkomen en graag hulp willen hebben van een Babycoach. Het betreft 2 consulten van ongeveer 1,5 uur bij jullie thuis. Deze consulten zijn uiteraard gratis. Omdat het voor mijn afstuderen is, moet ik de consulten filmen. Deze beelden worden alleen door mijn docent gezien en beoordeeld op mijn handelen.

Ik hoop natuurlijk voor jullie dat jullie dat helemaal niet nodig hebben en dat alles goed verloopt! Maar er zijn altijd dingen waar je als ouders onzeker van kunt worden. Hebben jullie zoiets en zou je graag een Babycoach consult willen, laat het mij dan even weten dan kom ik jullie misschien wel helpen!

Liefs Wendy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct