Hallo,
Totaal andere situatie bij ons maar we waren ook heel lang bezig..
Ik heb pcos en dus wel verklaarbaar.. ik kreeg clomid om te weten wanneer ik een eisprong had (had er soms anders maanden geen)
Ik kreeg op een gegeven moment een bloeding op een ander moment dan ik zou moeten menstrueren, was een doorbraak bloeding.. ik was toen erg gestresst en zat er helemaal doorheen..
We besloten even te stoppen met clomid.. die maand allemaal leuke dingen gedaan samen zoals dierentuin etc. Mijn verjaardag gevierd, konijnen gekregen waar ik blij van werd om te zorgen.. en wat gebeurd er.. spontaan zwanger.. inmiddels een dochter van 11 weken..
Wat ik hier mee wil zeggen is, hoe groot je kinderwens ook en hoe moeilijk ook, probeer er psychisch niet continue mee bezig te zijn en te ontspannen.. en ja ik weet hoe ontzettend moeilijk dat is en dat het misschien als een dooddoener klinkt maar zwanger worden heeft ook met hormonen te maken, als je ontspant geef je de hormonen hun kans om te doen wat ze moeten doen wat de kans vergroot..
Ik hoop heel erg dat het voor jullie bij 1 poging blijft en je snel zwanger mag worden…