Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 kinderen binnen 1 jaar.

• Auteur
  • Pompoentje
    Bijdrager

Hoi,

vanmorgen ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e. Nu is onze zoon bijna 4 maanden. Ik was nieuwsgierig of er nog meer 2  kindjes zo dicht op elkaar hebben/ zwanger zijn van de 2e (of 3e enz) 

Aaapje
    Bijdrager
    #10259300 Quote

Hoi, ja ik! Ook vanochtend getest, mijn zoontje is 7,5 maand.

Ik wilde een appgroep oprichten, wil je er ook in, stuur dan ff een mailtje naar jongemama2@gmail.com 😁😁

Aaapje
    Bijdrager
    #10259301 Quote

Hoi, ja ik! Ook vanochtend getest, mijn zoontje is 7,5 maand.

#10259310 Quote

Wauw dat is wel snel! Gefeliciteerd! Ik ben nu 11.3 weken zwanger van de tweede. Mijn dochter is 12 oktober 1 geworden. Ik vind het wel zwaar met een kleintje.. en heb deze zwangerschap veel meer last van misselijkheid e.d. Hoever ben je? En hoe gaat het?

Pompoentje
    Bijdrager
    #10259447 Quote

@jongemama gefeliciteerd!! Ik zal je even een mailtje sturen 🙂 

@gebruiker dankje. Ben er vanmorgen achter gekomen dus ongeveer 4/5 weken. Tot nu toe gelukkig nog geen klachten, maar m’n vorige zwangerschap vanaf week 6 tot geboorte misselijk geweest. Hoop dat me dat nu gespaard blijft. 
    vind je het zwaarder dan je eerste zwangerschap? 

Momoftwoboyss
    Bijdrager
    #10259524 Quote

Hoi,

Ik ook!🙋🏼‍♀️

Mijn oudste zoontje is net 1 geworden en ik ben 2 weken geleden bevallen van mijn tweede zoontje 🙂

Lees ook: Zwanger, en nu?

Pompoentje
    Bijdrager
    #10259751 Quote

@momoftwoboys gefeliciteerd!!  Vond je je 2e zwangerschap anders/ zwaarder? Hoe is het nu! Hoe reageert je oudste zoontje? 

#10265322 Quote

Ik ben 9 weken zwanger, en mijn kleine meid wordt volgende maand 1 jaar. 

#10268797 Quote

Ik ben 38wkn zwanger en kleine Bambam is alweer 15mndn en 2 honden. Een paar tips voor ritme en regelmaat zijn welkom of hoe jullie het fiksen #zweetdruppels

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct