Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

2 Kinderen Binnen 1 Jaar

• Auteur
  • Pompoentje
    Bijdrager

Hoi,

vanmorgen ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e. Nu is onze zoon bijna 4 maanden. Ik was nieuwsgierig of er nog meer 2  kindjes zo dicht op elkaar hebben/ zwanger zijn van de 2e (of 3e enz) 

Aaapje
    Bijdrager
    #10259300 Quote

Hoi, ja ik! Ook vanochtend getest, mijn zoontje is 7,5 maand.

Ik wilde een appgroep oprichten, wil je er ook in, stuur dan ff een mailtje naar jongemama2@gmail.com 😁😁

Aaapje
    Bijdrager
    #10259301 Quote

Hoi, ja ik! Ook vanochtend getest, mijn zoontje is 7,5 maand.

#10259310 Quote

Wauw dat is wel snel! Gefeliciteerd! Ik ben nu 11.3 weken zwanger van de tweede. Mijn dochter is 12 oktober 1 geworden. Ik vind het wel zwaar met een kleintje.. en heb deze zwangerschap veel meer last van misselijkheid e.d. Hoever ben je? En hoe gaat het?

Pompoentje
    Bijdrager
    #10259447 Quote

@jongemama gefeliciteerd!! Ik zal je even een mailtje sturen 🙂 

@gebruiker dankje. Ben er vanmorgen achter gekomen dus ongeveer 4/5 weken. Tot nu toe gelukkig nog geen klachten, maar m’n vorige zwangerschap vanaf week 6 tot geboorte misselijk geweest. Hoop dat me dat nu gespaard blijft. 
    vind je het zwaarder dan je eerste zwangerschap? 

Momoftwoboyss
    Bijdrager
    #10259524 Quote

Hoi,

Ik ook!🙋🏼‍♀️

Mijn oudste zoontje is net 1 geworden en ik ben 2 weken geleden bevallen van mijn tweede zoontje 🙂

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Pompoentje
    Bijdrager
    #10259751 Quote

@momoftwoboys gefeliciteerd!!  Vond je je 2e zwangerschap anders/ zwaarder? Hoe is het nu! Hoe reageert je oudste zoontje? 

#10265322 Quote

Ik ben 9 weken zwanger, en mijn kleine meid wordt volgende maand 1 jaar. 

#10268797 Quote

Ik ben 38wkn zwanger en kleine Bambam is alweer 15mndn en 2 honden. Een paar tips voor ritme en regelmaat zijn welkom of hoe jullie het fiksen #zweetdruppels

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen