Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 kinderen op de fiets

• Auteur
  • samantha luijten
    Bijdrager

ik heb 2 kinderen eentje van 5 en eentje van 1
    die van 5 gaat binnenkort  naar de bassischool en moet dan de kleinste meenemen heb al een voorzitje en achterzitje en ben wat zenuwachtig om te gaan fietsen met 2 kinderen op de fiets heeft iemand tips dat ik me wat zekerder voel.

* die van 5 kan wel fietsen maar nog niet goed in het verkeer.

Nikki nikki
    Bijdrager
    #5734660 Quote

@samanta

ik weet niet in welke stad je zo gaat fietsen..

ik zelf woon in Amsterdam en ik ben verbaast over hoe mensen met hun kroost kunnen omgaan in het verkeer…

ik zou zelf m’n kinderen een helm op doen die kleine koppies kunnen gewoon niet veel hebben die van ons al niet laat staan van die kleintjes

fiets nooit door rood!

niet bellen en fietsen te gelijk

geef met je handen aan welke kant je op gaat

dan moet het allemaal helemaal in orde komen !

samantha luijten
    Bijdrager
    #5734666 Quote

ik woon zelf in limburg ( roermond)
    ben zelf wat onzeker,daarom met dit soort dingen wat meer:)
    ben wel gewend  eentje op de fiets, dan moet met 2 ook wel lukken

het grappige was had eerst een gewone fietst en bij de winkel hadden ze me het voorstoeltje geplaatst en toen ik weg ging dacht ik wat weinig ruimte…toen kwam ik me vader tegen onderweg en zag het ook meteen,ging met hem mee naar huis en toen zij ik mam heeft toch een moederfietst zij hij ja en zij ik van dan gaan we gewoon ruilen :p en nu heb ik de moeder fietst xD

maar dankjewel voor de tips 🙂
    bellen doe ik zeker niet

anja85
    Bijdrager
    #10012438 Quote

heb al jaren 2 kindjes op de fiets  ik heb een fiets waar bij ik bij een noodstop bij de grond moet kunnen 

ben beetje gekrompen dus ref ik nu niet zo goedmeer

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct