Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 maanden weinig drinken. Weigert zelfs na 3 a 4 uur de fles.

• Auteur
  • JohannaSijbranda
    Bijdrager

Ze is vandaag precies 10 weken oud en het eten Met de fles gaat zo moeizaam. S’ nachts wordt ze weer eerder wakker. Eerst was het 4.00 soms al richting 5.00 uur.  Maar nu weer 2 uur. Wat ik probeer te rekken naar 3uur. Ze wil geen hele flessen drinken. Ze mag 180 maar ik mag blij zijn als er 90 in gaat. ’s s’ nacht 2.45 fles gegeven. Om 7.00 uur wordt ze wakker. Maar ze meld zich niet. Drinkt dan ook rond de 70ml en meer niet. Na 2 uur 70ml en binnen het uur wel laatste moment de rest op tot 120ml. Eindelijk. 3 uur gewacht en eindelijk met een nieuwe fles (de 4e zo’n beetje) 120ml erin. Nu 19.00 uur al een uur bezig maar krijg er niks in ze weigert hem volledig. Heeft er iemand ervaring mee. Ik wordt er zo doodmoe van. Heb ’t gevoel dat ik de hele dag met de voeding bezig ben. Elke keer maar hopen dat ze iets wil drinken. En s nachts weer heel onrustig en een enorme zuigbehoefte. Want als de speen uitvalt Wat wel 10x gebeurd Dan gaat ze huilen. Het is onrustig en onzeker. Ook niet leuk voor mijn zoontje van 2 Want ik ben er heel veel tijd aan kwijt en die heeft ook zijn aandacht nodig. Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct