Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 Miskramen Achter Elkaar

• Auteur

Hai allemaal, 

Half Dec 21 ben ik heel snel zwanger geworden (mijn eerste keer). Super blij waren we maar helaas na 7 weken begon ik te bloeden en eindigde dit in een MK
    Ongeveer 4weken later bleek ik weer zwanger te zijn we konden het bijna niet geloven zo snel weer. Ook vonden we het deze keer natuurlijke extra spannend en en eng omdat we bang waren dat het misschien weer mis zou gaan. Ook vroegen we ons af of het niet te snel was na de vorige keer (ik ben ik de tussen tijd niet meer ongesteld geworden). Dit hebben we na gevraagd maar zou niet uit hoeven maken volgens de verloskundige fijn om te horen dus positief gaan we dit avontuur weer aan. Na ongeveer 4-5 weken begin ik weer met bloeden alle alarm bellen gaan af. Helaas weer een miskraam deze keer ging het weer heel anders dan de vorige keer maar wat ik nu zo raar vind is dat ik na de miskraam super misselijk word van bepaalde dingen geuren gedachtes enz. (Dit had ik voor de miskraam helemaal niet). Ook doen mijn borsten nog steeds erg zeer (dit had ik voor de miskraam dan weer wel) maar normaal gesproken moet dit toch meteen minder worden en afzakken? Ik weet nu gewoon niet zo goed wat ik moet denken en voelen ben heel emotioneel maar moet ik nog hoop houden???? Volgende week donderdag moet ik voor een echo dan hoor ik sowieso  meer maar ben benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben? 

Gr.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct