Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 miskramen en geen embryo, ervaringen?

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels 2 miskramen achter de rug. De eerste kreef ik een bloeding en daarna bruine afscheiding. Uiteindelijk zagen ze een vruchtzakje en dooierzakje maar geen embryo. 15 december ben ik gecurreteerd nadat de pillen niet hielpen.

14 april weer een positieve test maar met 8 weken was alleen een soort vruchtzak/vochtzak te zien. Ze dachten aan een bbm. Maar gynecoloog zag niks..eileiders en eierstokken waren goed. Om de bol.met vocht was wat rommelig weefsel te zien. Verdenking was een Mola zwangerschap  ( had ik nog nooit van gehoord). Tijdens de curretage leek het weefsel niet op mola en na 1e onderzoek ook niet.

Hcg was 19.000 ook niet extreem hoog voor mola.

Wie heeft ervaring met 2 of meerdere miskramen en geen embryo en daarna een gezond kindje gekregen? Ik vraag me nu namelijk echt af of er iets mis is. Ik heb al een gezonde zoon van 13 op de wereld gezet toen ik 19 was. Dus mijn lijf kan wel een zwangerschap voldragen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct