Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 miskramen kort naar elkaar

• Auteur
  • gebruiker175707
    Bijdrager

Hoi Dames, en heren natuurlijk 😉

Ik heb net gister mijn tweede miskraam gehad. Was 6weken zwanger. 6weken geleden ook al een miskraam gehad bij ruim 9 weken.

Ik zou graag in contact komen met vrouwen die ook meerdere miskramen hebben gehad. Mijn vraag is hoe gingen jullie daarmee om, en waren jullie daarna weer gauw zwanger of hebben jullie bewust even gewacht?

#5735597 Quote

Ik heb een keer miskraam gehad op mijn 16de was toen 8 weken zwanger

morgen ga ik weer mijn 8ste week in, ontzettend bang ben ik om weer miskraam te krijgen. Allebei was ongepland, deze is bij mij zeer welkom, de papa moet er nog effe aan wennen… en anders kan die maar vertrekken ( geen leuke situatie nu, heb ook ontzettend veel stress er door)

Ook denk ik dat ik 4/5 maand geleden een miskraam heb gehad, ik was 1 week over tijd en beetj zwangerschap symptomen maar stond er toen nog niet bij stil

maar echt ontzettend naar dat je zo snel achter elkaar je kindjes hebt verloren :(

ik heb geen ervaring met meteen nieuw kindje maken of even wachten omdat het bij mij allemaal ongepland was

sterkte!

gebruiker175707
    Bijdrager
    #5735602 Quote

Hoi, wat een heftig verhaal!

Maar uiteraard van harte gefeliciteerd:)!

Kun je ondanks dat de vader nog erg moet wennen wel genieten van je zwangerschap?  Je hebt al best wat ongeplande zwangerschappen, als ik vragen mag, heb je aan de pil gezeten of wat voor anticonceptie gebruikte je?

Gr

R1988
    Bijdrager
    #5735643 Quote

Hallo gebruiker,

Wij hebben niet zo kort op elkaar miskramen gehad. Maar 22 mei wel onze 3e met 6 weken en 3 dagen:(

Ik heb een doorverwijzing gevraagd voor psycholoog gewoon om te praten en het proberen een plekje te geven. Het is allemaal heel heftig!

Ik zou even wachten 1 cyclus en dan weer proberen.

Liefs

w_p
    Bijdrager
    #5735728 Quote

Hoi,

heb in juni een missed abortion gehad en in november een miskraam. Allebei gevolgd door een curettage.

Na de 2e ben ik lang verdrietig en “down” geweest, het gaat pas de laatste weken weer echt beter.

We zijn ook nu pas weer aan het proberen.

Denk dat het voor iedereen anders is hoe lang je wacht, er is geen goed of fout.

Sterkte.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct