Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 Positieve Ovulatietesten Niet Menstruatie Weer 3x Posi Ovu Testen Zw Test Ne

• Auteur
  • gebruiker983967
    Bijdrager

Hallo,

Ik heb een vraag waar jullie misschien het antwoord op weten. Ik ben de draad helemaal kwijt.

Ik ben sinds december 2018 gestopt met de pil. Na een paar maand ongesteld geworden niks aan de hand. 24 mei 2019 de eerste dag van de laatste ongesteldheid gehad. Toen 30 en 31 positieve ovulatietesten. Natuurlijk geklust en 11 juni iets bloedverlies met afvegen daarna niks meer (innesteling?) Niet ongesteld geworden en toen 14 15 16 en 17 juni een positieve ovu test. Dus ik dacht misschien geeft de ovu test aan dat er hcg in mijn urine zit  en test ik daarom positief en ben ik zwanger. Maar de test was negatief. Ik snap er niks meer van.

Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt.

Liefs esmee

SanneStar
    Bijdrager
    #10213945 Quote

Misschien ben je te vroeg met testen?? Wanneer verwacht je, je NOD? 

Klaasjee
    Bijdrager
    #10213946 Quote

Wat is cyclus normaal? Want 30/31 mei is in een normale cyclus wel een vroege eisprong. Maar als je cyclus korter is als 28 dagen is het wel mogelijk. 

gebruiker983967
    Bijdrager
    #10213981 Quote

Bedankt voor jullie antwoord.

Ik heb tot nu toe een cyclus van 21 dagen gehad. Had dus  afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Maar wat zo raar is dat ik dus over tijd zou moeten zijn (Of de menstruatie is nu onregelnatig). Maar wel 4x positieve ovulatietesten heb wat eigenlijk niet Kan en dat de zwangerschapstest wel negatief is.

Lisaaaaaaa
    Bijdrager
    #10213996 Quote

Weet je wel dat van de ovulatietest de test streep net zo donker moet zijn ala de controle streep?

gebruiker983967
    Bijdrager
    #10214089 Quote

Ja ik weet zeker dat bij de ovulatietesten de strepen net zo donker waren. De zwangerschapstest heb ik met ochtendurine gedaan met een Kruidvat 5 v 2 test gedaan.

Misschien toch te vroeg?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct