Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 voor €5 zwangerschapstest Kruidvat

• Auteur
  • RMoona
    Bijdrager

Goedemorgen!

vanochtend een test gedaan van de Kruidvat (2voor5).

binnen de aangegeven tijd een heel licht streepje. Nu is mijn vraag; is dit vaker bij de Kruidvat testen, en dat het later toch een negatieve test is?

of mag ik “voorzichtig” blij zijn? 

Mxxx
    Bijdrager
    #10199048 Quote

Binnen de tijd is een streepje een streepje, dus je mag zeker voorzichtig blij zijn. Gefeliciteerd! 

#10199051 Quote

Bij mij begin het ook met een heel licht streepje. Werd elke dag een beetje donk

#10199052 Quote

Sorry, te snel verzonden.

donkerder bedoel ik

danemelle
    Bijdrager
    #10199105 Quote

Ik ben heel erg bang dat hier niet raak is…

Heb heel veel witte dikke afscheiding gehad en nu net zat er een bruinige gloed in.

Dus denk dat menstruatie er gewoon aankomt helaas. 

Wat denken jullie?

Sorry voor vieze details.. hihi 

danemelle
    Bijdrager
    #10199106 Quote

Sorry verkeerde forum!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Klaasjee
    Bijdrager
    #10199121 Quote

Bij mij was hij ook heeeeel licht. Zag hem eerst niet tot ik terug liep en nog eens keek. Omdat ik twijfelde meteen nog een gewone test gedaan en die gaf een licht plusje aan! 

Wil je zekerheid zou ik nog een keer testen met een andere test en het liefst wel met ochtend urine. Maar inprincipe is positief positief! Dus toch voorzichtig gefeliciteerd! Heb je wel op of na je NOD getest?

#10199125 Quote

Het zijn hele beteouwbare testen. Als je niet zwanger bent komt er echt geen streepje.

Dus ik denk toch voorzichting gefeliciteerd!!

#10199128 Quote

Bij mij klopte ze beide keren dat ik zwanger was. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct