Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

2 weken overtijd, test negatief 😶

• Auteur

hoii, 

Ik ben al een aantal maanden gestopt met de pil. Ik ben 2 weken overtijd, maar test geeft negatief aan 😞😞. Ik ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Ik ben niet misselijk/moe, geen zwangerschapsymt. Ik weet nou niet of ik blij moet zijn  Ik ben zo bang voor een teleurstelling! 

Wel heb ik enorm last van mijn onderrug en rare steken ik mijn onderbuik. Enorme druk in mijn onderbuik soort van menstruatie pijn, wat al een aantal dagen aan de gang is. Iemand zelfde soort probleem??

Much Loveee

#10129992 Quote

Ik testte ook pas na 5 weken positief dus wie weet!! Het zegt natuurlijk nog niets maar misschien wel de moeite waard om volgende week of over 2 weken weer te testen. Ik zal voor je duimen! 

Mttm
    Bijdrager
    #10130030 Quote

Ohhh wat vervelend. En je kunt helemaal niets he. Het enige wat ik kan zeggen is: zoek genoeg afleiding. 

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik wacht deze week en volgende week nog af en anders ga ik naar de dokter.

Sterkte! Ik hoop op positief nieuws voor je.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct