Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20 weken echo meisje/jongen?

• Auteur

Hi allemaal, Vorige week de 20 weken echo gehad. We hebben gevraagd of de echoscopiste het geslacht op een briefje kon schrijven voor de gender reveal. Volgens de echoscopiste was het een meisje. Ik raak alleen een beetje onzeker omdat in een eerdere echo de verloskundige zei dat het eerder een jongetje leek, maar ze kon het niet helemaal goed zien. Wat denken jullie? Is dit duidelijk een meisje of kan ik beter nog een geslachtsecho inplannen? Ikzelf hecht er wel waarde aan om het zeker te weten, omdat ik het leuk vind daarop te winkelen 😉 Dankjulliewel alvast.  

BenB
    Bijdrager
    #10419462 Quote

Ik zou een meisje zeggen

Zeeuwsmeisje
    Bijdrager
    #10419464 Quote

Meisje idd

StephW
    Bijdrager
    #10419465 Quote

Nou, ik kan niet zeggen dat ik een meisje zie.. meestal zie je dan 3 streepjes, door de schaamlippen. Maar een piemel herken ik er ook niet in. Met 20 weken zou t toch duidelijk moeten zijn op beeld..

WBM
    Bijdrager
    #10419468 Quote

Ja een meisje, bij een jongen zie je wel echt een bal met een fluitje erop zitten tussen de beentjes. Google maar even op jongens echos van 20w.
    Bij eerdere echos is het vaak nog lastig, ik weet niet hoever je toen was? Want aan het begin groeit het allemaal ongv. hetzelfde voordat het echt uitgroeit tot het geslacht.

#10419483 Quote

Bij de eerdere echo tussen 14 en 15 weken. 

De reden dat ik ook onzeker ben over de 20 weken echo is omdat ze best lang erover deed, ze kreeg het geslacht zeg maar niet te pakken.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #10419488 Quote

Bij mijn 2 jongens zag je met zon foto van de benen zo egt heel duidelijk een balzak met piemeltje. Dus ga zeker voor meisje. Heb geprobeerd een echo van 1 van mijn jongens toe te voegen ma lukt me niet maar dat is bijna gelijke foto en duidelijk een balzak die je dan ziet

#10419586 Quote

Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Lijkt me zo vervelend als ik een hele meisjeskamer en garderobe heb aangeschaft en het dan een jochie is hahaha. 

MariekeSep
    Bijdrager
    #10419869 Quote

Dat is een meisje, ik heb een foto toegevoegd van onze geslachtsecho bij 15 weken. Ik mis toch het 1 en ander op jouw echo foto 😉

https://ibb.co/Tb5Tqhv

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct