Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20618 Zucht

• Auteur

Hoi,
    Zucht, voel met niet echt lekker. Heb flinke buikpijn en weet dat ik elk moment m'n ongi zal krijgen. Hoopte zo dat het deze maand zou lukken……
    Ik weet ook wel dat je positief moet denken, er niet te veel mee bezig zijn, en weet ik veel wat allemaal nog meer. Maar dat lukt nu even niet !!!!!
    Ik ga dadelijk maar wat leuks doen en hopelijk mijn zinnen  verzetten. Op dus naar een nieuwe ronde, maar die cyclus duurt altijd zo lang !!!!
    Sorry hoor, maar ik moest even mijn frustraties kwijt.
    Groetjes Sabine

#2849944 Quote

Hey Sabine !
    Hoe lang duurt je cyclus nu dan al of hoe ver ben je al overtijd?
    Tja het afwachten is vaak het ergste he, blijf toch voor je hopen dat die buikpijn betekend dat je zwanger bent en anders moet je ongi snel doorbreken, dan ben je, denk ik, snel van je buikpijn af.
    Zal in ieder geval voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groeten van Miena.

#2849945 Quote

Hoi Sabine,

Wat is de teleurstelling toch groot, he, als je ongi wordt. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt nu.

Ik probeer mezelf maar steeds weer voor te houden dat onze tijd wel komt.

Even uithuilen en dan weer met de goede moed er tegenaan proberen te gaan.

Groetjes, Tessje.

#2849948 Quote

Hoi,

Ik sanp je teleurstelling helemaal, ik zit zo ongeveer in hetzelde schuitje, ben net ook toch weer ongi geworden. .. (net een berichtje geplaatst)
    Maar ja op een gegeven moment wordt je er toch een beetje wanhopig van hè?

Sterkte,

Groetjes, jelka

#2849949 Quote

Hoi,
    Tja, eigenlijk heb ik geen klagen, want mijn cyclus is  altijd om de 28 dagen. Maar nu je graag zwanger wil worden, lijken die 28 dagen wel twee keer zo lang te duren!
    Vandaag is ook mijn NOD-dag. Nu ik vanmorgen buikpijn kreeg, wist ik meteen dat het waarschijnlijk dus ook wel doorzet.
    Erg jammer, maar nu dus op naar de volgende ronde. Ben de komende tijd wel druk op mijn werk. Dat is wel fijn, want dan gaat de tijd een stuk sneller.
    groetjes Sabine

#2849950 Quote

Hé Tessje en Jelka,
    De volgende ronde wordt er een voor ons !! Daar gaan we voor !
    Groetjes Sabine

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2849952 Quote

Ik ga nu even wat anders doen. Aan wat anders denken helpt vast.
    Maar hopelijk 'spreken' we elkaar hier gauw weer.
    Groetjes !

#2849955 Quote

hoi hoi

ik weet hoe jij je voeld,mooi kl*# ten altijd weer!!!!
    in welke ronde zit je nu????
    ik zit in ronde 12!!!!

zal voor jr duimen dat het de volgende ronde raak mag zijn….

xxxtam80

#2850060 Quote

Hoi,

Mmmm, ben gisteren niet ongi geworden.   Gek zeg, had namelijk wel alle symptonen : erg buikpijn enz. Normaal heb ik mijn ongi altijd op tijd.
    Ben nu natuurlijk direct gaan denken. Zou het dan toch zo kunnen zijn ?
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Groetjes Sabine

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct