Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20619 Na 6de Ronde Toch Weer Ongesteld Meer Mensen In 7de Ronde

• Auteur

Hoi,

Ik heb hier laatst een berichtje geplaatst dat ik overtijd was (wat ik normaal nooit ben) en al 2 keer een testje had gedaan, maar niet zwanger bleek te zijn. Toch blijf je dan een beetje hoop houden dat die testjes dan stiekem niet kloppen. Maat ja, helaas ben ik gisteren met 12 dagen overtijd toch ongi geworden.

Weer een teleurstelling dus. Nu zitten we straks alweer in de zevende ronde…
    Zijn er hier meer mensen die in de 7de ronde of verder zitten? Ik ben eind november 2005 met de pil gestopt…

Verder iedereen succes hier!!!!

Groetjes, Jelka

#2849946 Quote

Hoi Jelka,

Jammer zeg 🙁 Echt balen voor jullie. Ik zit in de derde ronde nu, maar ben ik januari gestopt met de pil. Het duurt allemaal veel te lang, he?!! Zo had ik het me niet voorgesteld toen ik stopte…

Succes met zwanger worden volgende ronde!

groetjes, Tessje.

#2849953 Quote

hoi hoi

wat vervelend he allemaal,mar helemaal baalen dat je 12 dagen over tijd bent,dan ga je helemaal hopen!!!!
    ik ben zelf net ronde

12
    ingegaan!!!! en ik ben het zo zat,ben juli 2005 gestopt met de pil,en dan denk je "ach…we zien wel….." maar ik had nooit gedacht dat het zolang ging duuren!!!!
    ik ben altijd heel optijd met mijn ongi,precies op de dag of een dag eerder maar gelukkig nooit later!!!!

maar ik ga dinsdag naar de HA vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft!!!

ik hoop voor jou dat het allemaal wat sneller mag gaan,want dit gun je niemand!!

zal voor je duimen….

xxxtam80

#2849956 Quote

Hoi Tam,

Ja inderdaad als je dan stopt denk je toch dat het binnen een maand of 3 wel raak zal zijn, maar nee dus en elke keer wordt de teleurstelling groter.
    Maar ja, ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn, want dat schijnt ook weer niet goed te zijn, maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan!

Heel veel succes bij de huisarts!!! Hoop toch dat je nu snel zwanger zult zijn!!

Groetjes jelka

#2849998 Quote

Hoi Jelka
    Ik zit in ronde 7, maar ben juni 2005 gestopt.
    12 juni nod en zal denk ik ronde 8 in gaan………
    Ben nu bezig met tempen en kan wel mijn eisprong erin terug vinden(denk ik zelf dan)
    Jij veel succes verder he!!!!!

#2850008 Quote

Hoi Deez,

Ik hoop voor je dat je helemaal NIET ronde 8 ingaat, maar dat je gewoon zwanger blijkt te zijn! Heel veel succes!!

Groetjes, Jelka

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850010 Quote

Zware teleurstelling vandaag. Ik heb morgen mijn NOD en de hele week al pijnlijke borsten, maar geen pijn in benen en buik wat ik normaal wel heb. Heel erg gehoopt, maar toch vandaag bruine afscheiding zonder buikpijn weliswaar, maar zo begint het bij mij altijd. Dus morgen GVD weeeeer ongie. We gaan nu op voor ronde 8, 1e kindje…
    Muisje.

#2850134 Quote

Voor iedereen die intussen heeft gereageerd: Heel veel sterkte en succes en we gaan ervoor dat we de volgende ronde allemaal zwanger zijn!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen…

Groetjes, Jelka

#2850051 Quote

Hey Jelka,

ook ik zit in ronde 7, eerste kindje! In januari ben ik gestopt met de pil. Ik dacht echt dat het sneller zou gaan maar het doet me deugd te weten dat we niet de enige zijn. Daarom iedereen heel veel succes en hopelijk kunnen we met zijn allen snel naar het "zwanger"-forum!!!!

Liefs Caroline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct