Hai Fiep, en Moniek natuurlijk.
Fiepke, ik heb net op een ander berichtje van jou gereageerd, maar deze uitwisseling is meer 'tussen ons drie', vind ik. Anderen zijn wel welkom, hoor. Zo bedoel ik het niet, maar we hebben wel een beetje een band opgebouwd, zo voel ik het.
Wat ik daar ook zei, is dat ik na een paar dagen ook duidelijk minder voel. Het kan dus nog steeds!!! Ik ben wel optimistisch voor jou erbij! Mocht het misgaan , dan huil ik ook wel met je mee (is de laatste tijd weinig voor nodig…
![]()
En Moniek:
Leuk zeg, dat je het verteld hebt. Spannend, he?! Typisch dat sommiigen zo anders reageren dan je verwacht. Ga je het nu ook aan iedereen vertellen, of alleen nog aan familie?
Vandaag was trouwens geweldig! Met z'n vieren naar de kasteeltuinen van Arcen (misschien kneuterig, maar wel leuk). Daarna eten in Venlo. Het was echt top. lekker met zijn vieren zonder anderen erbij. Alle aandacht voor elkaar.
er was wel een minpunt vandaag, helaas. Mijn schoonvader verloor voor het eerst haar. Waarschijnlijk is hij nu binnen een paar dagen kaal. Hij gaat morgen naar de kapper om het te milimeteren. Hebben ze aangeraden in het ziekenhuis, dat is minder confronterend. Maar goed, dit nieuws heeft de leuke dag niet overschaduwd, gelukkig.
Moet nu snel weer weg, mijn man 'sommeert' me op de bank te komen zitten voor een film. Ik kijk starks wel even of jullie er al weer zijn geweest.