Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20621 Eventjes

• Auteur

he mensen ben er weer eventjes
    voor de duidelijkheid ik heb morgen tot en met vrijdag nod, dus dat is de reden dat ik nog niet heb getest,
    voel me vandaag best goed, wel moe, maar niet misselijk
    had gistermorgen en avond heel veel misselijkheid en ook weer een beetje maagzuur.
    was vanmiddag op de doop van mijn nichtjes dochter,
    kreeg haar in mijn handen, fles gegeven, kreeg van iedereen te horen dat het me zo goed stond…..
    haha heb nu kramp in mijn arm van het vasthouden hihi dus daar moet ik nog even op oefenen.
    hoop stiekem zo dat het raak is, maar durf het niet meer te geloven omdat ik vandaag me weer een stuk beter voel.
    zucht
    ga nu weer want mijn ventje wacht…..
    kus

#2849988 Quote

Hoi Fiepke,
    Leuk he zo'n baby, maar je wordt dan toch weer met je neus op de feiten gedrukt………… en das minder. Maar omdat je je beter voelt is misschien juist een goed teken….. Soms voel je je ongi aankomen en nou ook niet. We duimen lekker door….
    Kop op hoor meis!!!

#2849991 Quote

t komt alleemaal goed lieve schat!!!!
    gewoon gezellig met zn drietjes zwanger hihi
    ben nu op de bowlingbaan daar hebben ze ook internet.
    ik was na een half uur al uitgeput en helemaal warm dus k had geen zin meer….
    succes he ik hoor je nog wel!!!!
    kusje moniek

#2849999 Quote

Ja, als je er zelf aan toe bent, dan straal je het ook uit, he. Een tijdje geleden noemde iemand mij zelfs  "broeds"

Oefen maar gewoon lekker door, het zal vast niet lang duren, als het niet al raak is! Ik zei al eerder: jij hebt meer zwangerschapstekenen dan ik.
    Inderdaad lekker met zijn drieen zwanger zijn (als je ons drieen tenminste bedoeld, moniek…)
    Jij mag bij onze klup, Fiep!

#2850005 Quote

tja ik weet het niet voel me nog steeds vrij goed.
    beetje vol af en toe maar verder niets.
    dus weet nog niet of ik morgen zal testen, het kan wel want als het goed is krijg ik dinsdag mijn nieuwe testen binnen
    maar ik denk dat het niets is.
    weet het allemaal niet, het is zo dubbel.
    en omdat ik nog niet overtijd ben he……
    dus twijfel nog steeds of ik het moet doen.
    vond het wel heel leuk hoor met het kleintje van mijn nicht, hoop alleen zo dat ik ook wordt gefeliciteerd door iedereen, hihi

#2850007 Quote

Als jij aan de beurt bent, krijg jij je portie ook wel, wees maar niet bang!

Maar goed voelen hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Ik voelde me vandaag prima! Nergens last van. Alleen toen mijn vent me knuffelde deden mijn borsten pijn, maar verder he-le-maal niets. Ik werd bijna bang dat ik toch niet zwanger was. Stom, he! Dat ik daar toch steeds weer over twijfel.
    Ik zit er al weer over te denken om dinsdag voor de zekerheid weer een test te kopen. Troela die ik ben!

Ik ga trouwens bijna slapen, dus waarschijnlijk wordt het volgende contact pas morgen weer. Alleen 's ochtends, want ik ga een dagje weg met mijn schoonouders. Heb ik veel zin in. Het zijn zo'n scheten!

Slaap lekker, vast!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850037 Quote

nou ik heb dus geen test gedaan.
    voel helemaal niets meer, zelfs mijn borsten zijn niet meer zo gevoelig.
    vandaar dat ik eerst maar eens wacht of ik wel overtijd ga worden….
    ik weet het ik houd jullie in spanning, maar dan heb je tenminste iets te doen hihi
    stiekem hoop ik er nog wel op maar minder hard dan 2 dagen geleden, toen was ik echt misselijk enz.
    maar ik laat het zeker weten mocht er iets veranderen.
    dikke kus

#2850039 Quote

oh ja en veel plezier met je schoonouders.
    zo'n dagje weg zal wel nodig zijn, en nu ze weten dat ze opa en oma worden helemaal speciaal, dat zal je schoonvader wel fijn vinden.
    kus

#2850132 Quote

Hai Fiep, en Moniek natuurlijk.

Fiepke, ik heb net op een ander berichtje van jou gereageerd, maar deze uitwisseling is meer 'tussen ons drie', vind ik. Anderen zijn wel welkom, hoor. Zo bedoel ik het niet, maar we hebben wel een beetje een band opgebouwd, zo voel ik het.
    Wat ik daar ook zei, is dat ik na een paar dagen ook duidelijk minder voel. Het kan dus nog steeds!!! Ik ben wel optimistisch voor jou erbij! Mocht het misgaan , dan huil ik ook wel met je mee (is de laatste tijd weinig voor nodig…

En Moniek:
    Leuk zeg, dat je het verteld hebt. Spannend, he?! Typisch dat sommiigen zo anders reageren dan je verwacht. Ga je het nu ook aan iedereen vertellen, of alleen nog aan familie?

Vandaag was trouwens geweldig! Met z'n vieren naar de kasteeltuinen van Arcen (misschien kneuterig, maar wel leuk). Daarna eten in Venlo. Het was echt top. lekker met zijn vieren zonder anderen erbij. Alle aandacht voor elkaar.
    er was wel een minpunt vandaag, helaas. Mijn schoonvader verloor voor het eerst haar. Waarschijnlijk is hij nu binnen een paar dagen kaal. Hij gaat morgen naar de kapper om het te milimeteren. Hebben ze aangeraden in het ziekenhuis, dat is minder confronterend. Maar goed, dit nieuws heeft de leuke dag niet overschaduwd, gelukkig.

Moet nu snel weer weg, mijn man 'sommeert' me op de bank te komen zitten voor een film. Ik kijk starks wel even of jullie er al weer zijn geweest.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct