Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20625 Vies Vraagje

• Auteur

Hoi hoi
    Sorry, heb n vies vraagje.
    Ben 6 dagen overtijd en gisteren negatief getest.
    Toch ben ik misselijk etc etc, alle zwangere-kwaaltjes.
    Nu begrijp ik dat m'n lichaam mij voor de gek kan houden, maar vanmiddag
    had ik wat bruinachtig slijm (sorry)
    Weet iemand wat dit is?
    Het is niet zoals ik gewend ben bij m'n ongesteldheid.
    Voel niets van wat ik anders voel als ik ongesteld moest worden.

#2850000 Quote

Sorry. Ik zou je wel willen helpen, maar kan niet. Ik heb hier geen ervaring mee. Voor ik zwanger was had ik eigenlijk altijd wel een beetje afscheiding, maar niet bruin, hoor. Sinds ik zwanger ben heb ik juist bijna geen afscheiding meer.

Je wordt van mij helaas niet wijzer. Hopelijk zijn er wel anderen.

#2850006 Quote

Toch bedankt voor je reactie.
    Het was ook alleen maar vanmiddag, een klein veegje. Toch zet je dat wel weer aan het denken.
    Bedankt he!!!

#2850011 Quote

Ik had dat ook nooit, maar de laatste paar maanden heb ik het voordat ik ongie moet worden. Sorry, wil je niet teleurstellen, maar dat is mijn ervaring. Sommige mensen op dit forum zeggen ook dat het oud bloed is en en opschoonactie van de baarmoeder. Het is in ieder geval niets geks, meer vrouwen hebben dat soms. Succes!

#2850035 Quote

Hoi bassendien,
    ik ben vanaf begin januari gestopt met de pil toen kreeg ik,   dus ook  bruine afscheiding  
    ben ermee bij de dokter geweest is niks om mij zorgen om te maken   het is alleen maar oud stolsel bloed wat je  lichaam uitmoet heb ik 3 maanden last van gehad, daarna niks meer, wordt nu gewoon weer normaal ongi ik hoop dat je hier wat mee kan.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct