Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20628 Ik Voel Me Niet Lekker

• Auteur

Hey meiden,

Afgelopen woensdag had ik (volgens mijn eigen berekeningen) mijn ei sprong. Op die dag hebben mijn man en ik ook geklust. tot nu toe hebben we het één keer gedaan in mijn hele cyclus. Ik voel me nu sinds vrijdag flink beroerd. Ben onwijs moe, onder in mijn buik tegen mijn liezen aan doet het pijn. Ik voel het niet constant maar het blijft met niezen, kracht zetten en dergelijke pijn doen. Ik heb ook veel meer afscheiding (sorry) dan normaal. Het duurt nog tot 14 juni voordat ik mijn ongi moet krijgen.
    Wat denken jullie hoort dit bij het ontpillen? (dit is pas ronde 1) of zou het misschien….? Ik heb namelijk gelezen dat je de hormonen van de pil al na een aantal dagen kwijt bent. Wie weet antwoorden??

Liefs

#2850018 Quote

Hoi Snoopy,
    Volgens mij word er altijd gezegd dat je de dag voor je eisprong het vruchtbaarst bent, want op de dag zelf kun je al te laat zijn…
    Weet natuurlijk niet hoe dat bij jou is. Voel je je eisprong zelf ook?
    Het zou een mooie toevalstreffer zijn he, als het raak is.
    Ik had de eerste maand ook veel klachten na het stoppen met de pil.
    Buikpijn, rugpijn, en zelfs mijn borsten waren gevoelig, en dat heb ik nooit. Ook niet tijdens ongi. Bij de eerste twee zwangerschappen had ik dat niet, en nu we voor de derde gaan wel toen ik stopte met de pil.
    Ja, het blijft spannend..
    Je lichaam kan een loopje nemen met je.
    En het is volgens mij ook niet echt mogelijk om zo snel na je ei al last te hebben van verschijnselen..sorry….
    Maargoed, je weet maar nooit..
    Succes met afwachten, we horen het wel weer..
    Groet R

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct