Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20630 We Hebben Het Nu Aan Onze Oudersbroerszussen Verteld

• Auteur

heey meiden!!
    giesteravond en vanochtend hebben we het grote nieuws aan onze ouders enzo verteld!!!
    mijn moeder reageerde als verwacht:gelijk heeelemaal in de wolken,gelijk dingetjes bedenken die ze in dr huis gaat aanpassen..hihi
    mijn vriend zn moeder hadden we van verwacht dat ze  erg geschrokken zou zijn en eerst een beetje stil,maar ze reageerde gewoon helemaal goed,en zijn zus (ook zwanger)reageerde ook goed.
    we hebben ook maar gewoon eerlijk gezegd dat we het expres hebben gekregen en niet perongeluk,dat vond ik zo zielig!!!
    zijn broer uit amerika hadden we van verwacht dat ie heel zakelijk zou reageren maar die was heeelemaal blij voor ons en helemaal gelukkig enz,geweldig!!!
    we gaan zo zn vader bellen ik laat het nog weten!!!
    ik ben in mn nopjes!!!!!
    kusssssssssss m oniek!!!!!

#2850020 Quote

Hoi hoi,
    Te gek dat je zulke leuke reacties kreeg zeg..
    Alleen, vind je het niet ''eng'' om het al zo vroeg te vertellen..?
    Het even een geheimpje laten zijn voor jullie twee vond ik altijd zo bijzonder?
    Iedereen is anders, natuurlijk, maar daar ben ik gewoon benieuwd naar..
    En als je zelf zo blij bent, is het wel heerlijk om te delen met andere mensen hoor!!
    Groet en een fijne dag..R

#2850021 Quote

Leuk dat ze allemaal leuk reageerden!!
    En ik had dezelfde vraag als tam eigenlijk…..
    Geniet ze lekker verder he!

#2850023 Quote

hoi RW

ik snap wat je bedoeld,maar als het nog een miskraam wordt dan komen je ouders het toch ook te weten??? lijkt mij….
    maar goed iedereen is natuurlijk anders…\mijn schoonzusje wist het zelf ook nog maar 1 dag,en toen wist de familie het ook,en na die tijd zei ze hadden we toch nog maar een paar weken gewacht,dan hadden we samen nog ff kunnen genieten.

maar goed dat is ieder zijn eigen keuze!!!

ben zelf nog niet zwanger dus weet ook nog niet hoe lang ik het dan voor mij kan houden…ik denk zelf tot ik een week of 8 zwanger ben…maar goed eerst maar is ff zien of dat gaat lukken…

#2850030 Quote

Hoi tam80
    Je hebt gelijk, in zekere zin..
    Ik ben heel positief, en ga uit van het beste ..toch?
    En met nog even wachten bedoel ik een paar weekjes, het is zo bijzonder.

Ik heb in mijn werk regelmatig meegemaakt dat zwangerschappen na zes maanden ook nog fout kunnen gaan, dus in die zin heb je nooit 100% zekerheid…En iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
    Heb ook een collega gehad die na een 1,5 week ziek te zijn geweest weer kwam werken en vertelde dat ze een miskraam had gehad..
    Niemand wist het, en zei koos ervoor om dat eerst zelf even te verwerken..
    Zo zie je maar..

Maar…We gaan niet negatief worden hoor..
    Natuurlijk gaat het goed, en is het geweldig om dit nieuws te vertellen, ieder op zijn eigen tijd..

Liefs R

#2850031 Quote

Tja, het vertellen….
    Gisteren waren mijn ouders op bezoek en binnen een uur kwam de vraag "ben jij soms zwanger?? Dat zou wel geweldig zijn!" En geloof me, ik kan veel, maar ik kan dus niet jokken tegen mijn ouders. Dus, ja die weten het ook. Een een goede vriendin, die zag het ook meteen "je straalt, het is zo ver!" Blijkbaar heb ik nogal een open gezicht?
    De rest vertellen we het pas (veel) later. Na week 10, zeker niet eerder!

Groetjes vis78

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850033 Quote

HoiWat leuk zeg,die reactie`s.
    Wij gaan het donderdag vertellen aan de ene kant en vrijdag aan de andere kant.
    Vind het ook wel spannend!!
    Wij hebben treintjes gekocht met opa en oma,die zitten doorelkaar in een doosje dus moeten ze eerst nog puzzelen.
    We zijn reuze benieuwd!!
    Liefs Mikkie

#2850041 Quote

he moniek
    lekker he zo'n reacties
    dat is het mooiste vind ik, als ze allemaal blij voor je zijn…
    en op zich niet te vroeg, want mocht er iets misgaan, dan kunnen zij je steunen.
    komt helemaal goed met jou meis

#2850049 Quote

Hoi Moniek,
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje hebben wij het diezelfde dag nog aan mijn ouders
    en mijn schoonmoeder verteld. Konden het grote nieuws voor hen niet verbergen.
    Wilden we ook absoluut niet. En mijn beste vriendin wist het ook al snel.
    Met de rest hebben we gewacht tot ik 3 maand was. Voor de zekerheid.
    En mocht ik nu weer zwanger worden dan doen we het weer zo. Is prima bevallen.
    Geniet er lekker van.
    Liefs Melanie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct