Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20633 Ongesteld

• Auteur

hoi meiden, ik ben zelf nieuw op dit forum dus hoop ik dat jullie mij met open armen ontvangen.
    ik ben al vanaf begin januari gestopt met de pil en nog steeds niks, van ons mag het toch het toch nu wel een keer komen het zwanger worden we kunnen bijna niet wachten gezien onze leeftijd zijn we  er gewoon helemaal klaar voor.

nog een ander vraagje aan jullie ik was begonnen met foliumzuur slikken heb ik 2 maanden geslikt en daarna er weer mee gestopt. ik zit nu in twijfel of ik er weer mee door zal gaan. graag een antwoord hierop???

groetjes en tot gauw

#2850043 Quote

he van harte welkom!!! tuurlijk word je met open armen ontvangen!!!! en wat wat dat foliumzuur betreft zou het gewoon doorslikken hoor!! het is maar een kleine moeite en je kunt er veel ellende mee besparen!!!!!!! ik slik het ook sinds ik met de pil gestopt ben!! kus

#2850044 Quote

Hoi!!! En welkom hier op het forum!!! Ikzelf lees hier ook nog niet zo lang mee, maar vind iedereen ontzettende schatten en wat ik vooral zo mooi vind, is dat iedereen elkaar zo ontzettend steunt in goede en slechte tijden, helemaal super!!! Maarre… over dat foliumzuur: Gewoon mee doorgaan hoor!!! Wat m'n voorgangster al zei, het kan absoluut geen kwaad en je kan er een hoop ellende door besparen!! En het is idd maar een hele kleine moeite toch?! Nou meid, succes met klussen en tot gauw!!!

Liefs, Linda

#2850048 Quote

Hoi,
    Ook namens mij een warm welkom hier op dit verslavende en gezellige forum!
    Inderdaad als je stopt met de pil wil je zo snel mogelijk zwanger worden!!!
    Helaas duurt het bij de meesten toch wel even voor het zover is.
    Het is moeilijk maar geduld is wel noodzakelijk….
    Ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben en dat je snel zwanger mag zijn.
    Liefs Melanie

#2850062 Quote

welkom welkom
    het is hier heel gezellig en lekker verslavend.
    vertel eens iets meer over je zelf, leeftijd, huisdieren, provincie enz enz
    als je niet wilt hoeft het niet, maar is altijd leuk om te weten wie wie is
    groetjes

#2850074 Quote

Hoi,
    Ik kom net thuis en moet meteen weer even bijlezen haha..
    Gezellig weer een nieuw iemand op het forum..
    Hopelijk kun jij hier ook je ei kwijt…..[ beetje gek gezegd he??]
    Niets is te gek, en je krijgt eigenlijk altijd wel een reactie..
    Succes, en inderdaad ook ik slik al sinds mijn laatste pilstrip folimzuur..
    Kleine moeite, groot plezier..
    Heel veel succes, en ook een vruchtbare ronde voor jou!!
    Liefs R

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850075 Quote

Hallo,

En welkom op dit forum!!!

Het is altijd fijn om je hartje hier te luchten, en je krijgt altijd antwoord!!!

Ja over foliumzuur, das heel goed om van tevoren al mee te beginnen!!!

Dan is je lichaam er ook klaar voor en is ook beter voor je kindje als je zwanger raakt!!!

Nou wilde je heel veel succes wensen en we duimen ook voor jouw!!!

Liefs Sandy

#2850103 Quote

Hoi welkom hier

We ontvangen hier iedereen met open armen!
    Mag ik vragen hoe oud je bent, want je schrijft dat je toch volgens mij wat ouder bent. Niet dat dat wat uitmaakt hoor, maar ben een beetje nieuwsgierig
    En ook ik slik foliumzuur, om de zelfde reden als ieder ander hier

#2850224 Quote

Hoi hoi,

Ook ik slik foliumzuur en wel vanwege het feit dat ik heb meegemaakt wat het kan soen als je het niet slikt. Mijn broertje is namelijk overleden door een open rug en open schedel en dat kwam mede doordat mijn moeder geen folium had geslikt!! Dus idd kleine moeite, heel groot plezier

liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct