Hoi allemaal,
wil ook even mijn verhaal kwijt…Ben ook erg teleurgesteld namelijk…
Om een lang verhaal kort te maken… ik heb een andere baan en heb dus ook afgesproken (voor zover je dat zo mag noemen) met mijn nieuwe baas dat ik het eerste jaar niet zwanger zal worden. Lijkt me ook wel zo netjes. Maar tijdens de gesprekken had ik zwanger kunnen zijn. Ik wilde morgen gaan testen want ook ik had de afgelopen dagen slijmverlies en een misselijk gevoel. Ik had a.s. donderdag ongi moeten worden, dus het zou spannend worden. Want als het nu niet gelukt was, zou ik dus een hele tijd moeten wachten voor we het weer mogen gaan proberen…
En wat denk je… Gisteren verjaardag, druk in de weer, moest ik echt acuut naar het toilet. En ja hoor, flink ongi geworden. Het lijkt wel of het erger is dan het de laatste maanden ooit geweest is. En zo vroeg al.. Ik snap er niks van. Misschien toch al een heeeeel vroeg stadium en dan nu weer afgebroken? Ik weet dat heel veel beginnende zwangerschappen ook direct weer misgaan en dat je er dus gewoon helemaal niets van merkt, maar ik heb toch echt het gevoel dat dat bij mij ook het geval is. Was. Dus ik baalde.
En hoe kan het dat mijn cyclus ineens zo anders is? Voor de eerste was ik echt zó regelmatig. Toen ik één dag overtijd was wist ik al zeker dat ik zwanger zou zijn. Maar tegenwoordig…
Afijn. Heel verhaal weer, ben blij dat ik het even kwijt kan hier… Iedereen succes met haar eigen teleurstellingen…
Groetjes Ottie