Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20634 Momenten Van Teleurstelling

• Auteur

ik heb vandaag mijn nod dag.
    heb vorige week heel veel klachten gehad, misselijk, slijmverlies, gevoelige borsten, maagzuur noem maar op noem maar op
    nu heb ik bijna geen klachten meer.
    mijn hoop was er, ondanks dat ik tegen mezelf zei dat het niet mocht.
    nu heb ik af en toe vlagen van teleurstelling, het is niet zo dat ik al ongi ben, maar omdat de klachten weg zijn ben ik er bang voor.
    vooral ook omdat mijn maatjes hier nu ook zwanger zijn geworden.
    soms krijg ik een emotioneel gevoel en dan denk ik dat het weer niets is…..
    ben nog niet zo lang bezig, maar er zo ontzettend klaar voor hihi
    zo dit ben ik even kwijt, voel me meteen een stuk beter.
    ga weer iets doen

kus

#2850046 Quote

Hoi Fiepke,
    Maar het kan dus toch nog zo zijn dat je zwanger bent want je bent nog niet ongi!!
    Je hoeft immers niets te voelen als je wel zwanger bent. Toch?
    Maar die momenten van teleurstelling kennen we allemaal helaas maar al te goed.
    Fijn dat het opschrijven je al wat heeft opgelucht.
    Dit forum is immers ook voor als het wat minder gaat. Toch?
    Ik hoop dat je toch nog een fijne dag hebt en dat je lekker niet ongi wordt.
    Liefs melanie

#2850058 Quote

Lieve Fiepke !
    Ik denk dat we allemaal wel eens een moment van teleurstelling hebben, dat is niet meer dan normaal.
    Toch is er nog niet echt een rede voor teleurstelling, het

is er toch nog niet? Dat ik de eerste keer zwanger  bleek te zijn had ik geen enkele  zwangerschapsverschijnsel, de maanden daarvoor voelde ik elke keer wel iets waardoor ik dacht dat ik zwanger was.
    Dus kop op meid, er is nog heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel hoop.
    Zal duimen dat het deze ronde raak is bij je.

Liefs van Miena !

#2850063 Quote

Hé Miena,

dat herken ik wel. Iedere maand denk ik weer dat ik misselijk ben. Ineens gevoelige borsten enzo. Volgens mij wil ik dat dan gewoon graag voelen. Prompt krijg ik dan ook weer mijn ongi.
    Nu was gisteren mijn NOD-dag, maar het is nog rustig. Toch wel spannend !!!
    Groetjes Sabine

#2850066 Quote

ja dat is wel zo,
    maar omdat ik eerst duidelijke klachten had, en nu niet meer denk ik dat het toch niet zo is…..
    en dan duurt het altijd zo lang tot de volgende ronde weer aan de beurt is, en dan het afwachten weer enz enz
    snap je
    soms denk ik, waarom gaat het niet makkelijker
    maar goed er is nog hoop
    ik mag ook niet klagen, sommige zijn al zo lang bezig….
    maar ja het zou zo mooi zijn voor mijn bruiloft….

#2850068 Quote

Erg hé, dat wachten. Ik vind een cyclus ook zo lang duren. Snap het wel.
    Je schrijft dat je gaat trouwen ! Leuk zeg. Al gauw ?
    Het zou wel erg leuk zijn als je straks 'met z'n drietjes' trouwt. Ik duim voor je !
    Groetjes Sabine

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850070 Quote

pas over een jaar,
    maar het lijkt me zo leuk als ons kindje er dan al is.
    vooral omdat we hebben besloten om na juli te stoppen als het dan nog niet gelukt is, tot een paar maanden voor de bruiloft, dit omdat we niet willen dat ik last zou hebben van misselijkheid, moeheid, de dikke buik enz enz.
    omdat we een vrij uitgebreide bruiloft hebben willen we hier rekening mee houden
    en ik ben er gewoon heel klaar voor.
    we hebben het al eerder een half jaar uitgesteld, toen waren we er al klaar voor dus nu helemaa hihi

#2850122 Quote

Hee Fiepke

Meid, je weet toch dat alles nog kan zolang je niet ongesteld bent?! Geef de hoop nog niet op meid! Je lijkt gvd wel zwangerder dan ik, met je klachtjes. En, trouwens, de laatste dagen heb ik ook bijna nergens meer 'last' van. Alleen pijnlijke borsten, maar de rest is weg. Ik denk er al weer aan om een test te doen (voor de 5e x…) omdat ik niks meer voel.
    Het kan nog alle kanten op!!!!!! Ook de goede!

Ik wacht in spanning met je mee!

#2850130 Quote

Hoi allemaal,

wil ook even mijn verhaal kwijt…Ben ook erg teleurgesteld namelijk…

Om een lang verhaal kort te maken… ik heb een andere baan en heb dus ook afgesproken (voor zover je dat zo mag noemen) met mijn nieuwe baas dat ik het eerste jaar niet zwanger zal worden. Lijkt me ook wel zo netjes. Maar tijdens de gesprekken had ik zwanger kunnen zijn. Ik wilde morgen gaan testen want ook ik had de afgelopen dagen slijmverlies en een misselijk gevoel. Ik had a.s. donderdag ongi moeten worden, dus het zou spannend worden. Want als het nu niet gelukt was, zou ik dus een hele tijd moeten wachten voor we het weer mogen gaan proberen…

En wat denk je… Gisteren verjaardag, druk in de weer, moest ik echt acuut naar het toilet. En ja hoor, flink ongi geworden. Het lijkt wel of het erger is dan het de laatste maanden ooit geweest is. En zo vroeg al.. Ik snap er niks van. Misschien toch al een heeeeel vroeg stadium en dan nu weer afgebroken? Ik weet dat heel veel beginnende zwangerschappen ook direct weer misgaan en dat je er dus gewoon helemaal niets van merkt, maar ik heb toch echt het gevoel dat dat bij mij ook het geval is. Was. Dus ik baalde.

En hoe kan het dat mijn cyclus ineens zo anders is? Voor de eerste was ik echt zó regelmatig. Toen ik één dag overtijd was wist ik al zeker dat ik zwanger zou zijn. Maar tegenwoordig…

Afijn. Heel verhaal weer, ben blij dat ik het even kwijt kan hier… Iedereen succes met haar eigen teleurstellingen…

Groetjes Ottie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct