Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20637 Hoe Lang

• Auteur

miscien een rare vraag maam wou graag weeten als je gemeenschap heb gehad hoe lang sperma dan in je lichaam blijft heb vandaag gedaanhihi donderdag eisprong weet iemand dat liefs jolanda en waneer ben je het vruchtsbaarste

#2850077 Quote

Hoi Anna,

Ik heb hier op de site gelezen dat het maximaal 72 uur kan overleven maar over het algemeen is het 48 uur. Over het algemeen zie ik op veel site's staan dat het beter is om om de dag te klussen maar volgens mij maakt het niet zo heel erg veel uit.

Succes Paulineke

#2850082 Quote

Hoi,
    Volgens mij ben je zo'n drie dagen voor, tot 1 dag na je eisprong het vruchtbaarst..
    Aldus de berichten die je overal leest oa op babybrabbel.nl..Alleen heb ik zo mijn twijfels..Als iedereen dan dus goed geklust heeft, en weet welke dagen dat zijn, zou je toch veel sneller zwanger moeten zijn..Waar ligt het dan aan dat je toch mist zeg maar??
    Wat is het toch een gek iets he!!
    En inderdaad is het iets van twee, drie dagen dat het sperma in leven blijft in je lichaam..
    Dus als je donderdag je ei hebt…zou  je voor de zekerheid…..ja ..nog een keer??hihi
    Heel veel succes, R

#2850089 Quote

als je precies weet waneer je eisprong is is de dag ervoor voldoende..
    En er worden heel veel eitjes wel bevrucht , maar vaker gaat dat toch weer mis in die paar dagen tussen je eisprong en nod ….

#2850137 Quote

halo alemaal heb donderdag mijn eisprong dus dan zou het woensdag goed zijn hihi er na niet want dan sterft het af he maar ik slik nu al bijna 2 jaar geen pil meer dus hoopen maar liefs jolanda maar vind het ook wel eng want heb in noverber een kindje verlooren bij 41 weeken maar hoopen maar dan liefs jolnda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct