Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20640 Cyclusvraagje

• Auteur

Hoi meiden,

Ik heb het gevoel dat ik mijn eisprong al heb gehad, terwijl ik pas mijn NOD heb rond 24/25 juni. Nu heb ik het gevoel dat ik afgelopen donderdag mijn eisprong al heb gehad. Dinsdag had ik draderig slijm en donderdag steken in mijn zij.
    Dus dat scheeld zich zo ongeveer 10 dagen!!! (als het echt zo is)
    Mijn eerste cyclus na de pil was 35 dagen en daarna 34 dagen, dus ik dacht het zal nu wel regelmatig zijn.
    Het is natuurlijk gewoon afwachten, maar ik vroeg me af of iemand het herkend…
    Alvast bedankt, en voor alle gelukkige zwangerenPROFICIAT!!!! en geniet ervan!!!

groetjes Maui

#2850097 Quote

Ik herken het niet. Ik denk dat je het pas zeker weet als je ongi bent of overtijd…
    We hopen natuurlijk het laatsteJe cyclus kan ook korter zijn geworden.
    Succes

#2850099 Quote

Bedankt voor de snelle reactie, natuurlijk hoop ik ook het laatste!!! Afwachten dus…
    we gaan gewoon door met klussen en ik hou gewoon weer 35 dagen aan…anders zit ik dadelijk 10 dagen in spanning (zal ik denk ik toch wel zitten, maar ja…)
    Het is allemaal zo anders bij iedereen…
    maar afwachten moet iedereen!!!

groetjes Maui

#2850102 Quote

Mocht je cyclus idd korter zijn geworden, maar je test op je nod, zie je eerder een streepje dan dat je te vroeg test denk ik.
    En idd afwachten moet iedereen en dat is nooit een pretje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct