Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20641 Leah Hoe Is Het Met Je

• Auteur

Hoi Leah,
    Volgens mij heb ik echt lange tijd niks van je gehoord of heb ik iets gemist(dat kan natuurlijk ook)
    Jij was toch met je man weggeweest?
    Nod morgen zag ik of overmorgen…….spannend hoor.
    Duim nog steeds voor je. Veel liefs van mij

#2850207 Quote

Weet iemand anders hoe het met Leah is?

#2850276 Quote

Hoi Deez

Ik weet hoe het met Leah gaat. Ik mail al een tijdje met haar.
    Ze is al terug van het weekje met haar mannetje in de vrachtwagen. Ze hebben goed hun best gedaan…en ze hebben het ook heel gezellig gehad!
    Maar ze heeft geen verschijnselen van zwangerschap…dus ze hoopt nog maar is bang dat haar duivels vandaag of morgen toch door gaan komen…maar volgens mij heeft ze ze nog niet!
    Verder probeert ze ook niet zoveel op het forum te zijn…
    Ze zal vanzelf wel weer inloggen ergens na haar NOD denk ik…als ze wat meer weet…
    Weet jij tenminste ook weer wat meer!!
    Dag Deez!!

xxx Linnepinnie

#2850305 Quote

Hé Deez,
    Lief dat je naar me vraagt!
    Ja zoals je van Linnipinnie gelezen hebt hou ik me een beetje op de achtergrond op het moment. Dit omdat ik wat minder met het forum bezig wil zijn (toevallig keek ik vandaag eens ff) en omdat ik iedereen het zoooo van harte gun, maar het soms ook moeilijk vind om allemaal fijne berichten te lezen. Ik ben vandaag nog niet ongi geworden en heb ook geen ongi gevoel. Ik moet dus nog rustig afwachten.

Helaas moet ik donderdag naar de tandarts en moet ik onder verdoving behandeld worden. Dit vind ik wel moeilijk (ook omdat ik er een ontzettende hekel aan heb hahaha) omdat ik dus niet weet of ik zwanger ben. M'n 1ste ongi dag van deze cyclus was een beetje later en onduidelijk voor me dus weet niet precies wanneer ik mijn NOD heb. Ik zit daarom ook te twijfelen of ik woensdag of donderdagmorgen zal testen want stel dat ik wel zwanger ben dan is een verdoving niet goed… zegt men.

De week op de truck was super. We zijn heerlijk samen naar Engeland geweest en hebben veel gekletst en wanneer er niets te kletsen viel was ik aan van het uitzicht aan het genieten, lezen of… klussen hahaha. Nee het viel mee. We hebben om de dag geklust en laten we er maar het beste van hopen. ('t is trouwens wel eeeeuh "lastig" in een vrachtwagen hoor hahaha)

Ik begin aan mijn hubbie toch ook steeds meer te merken dat hij er moeite mee heeft, terwijl hij helemaal niet zo'n type is die zeg maar ergens "last" van heeft. We zagen laatst bekenden van onze leeftijd  met een feest die allemaal hun kindje bij zich hadden of zwanger waren. Later op de avond spraken we elkaar en toen gaf hij aan dat hij dat heel moeilijk vond om te zien. Nou voordat  mijn hubbie  zoiets zegt!!! Hij zei wel hele lieve dingen. Wij redden ons wel zegt ie… 't komt allemaal vanzelf goed… op een dag!!!… lief hé?!?!?

Als ik deze x niet zwanger ben gaan we de volgende ronde nog ovulatie testen gebruiken en wanneer daar niets uitkomt ga ik naar de huisarts. Heb geen idee wat die man zal zeggen. Hoop maar niet dat hij me met een kluitje in het riet stuurt.

Deze week is ook best raar en moeilijk voor ons. afgelopen zondag was onze trouwdag. In deze week hadden we een jaar geleden besloten om voor een kindje te gaan. Het zou wel erg toevallig zijn als het precies een jaar later ook raak is hahaha.

Ik voel niets… merk niets… heb alleen een beetje vreet alias snaai buien en wat moe maar heb op dit moment ook een overvol agenda… gelukkig… lekker wat afleiding!!!

Meiden allemaal veel succes en geluk toegewenst!!!

een dikke X van Leah

HIER….  
                                            *STROOI* *STROOI*…  
            VOOR IEDEREEN WAT GELUKS GLITTERS!!!

Ps: Linnipinnie ik zal je snel weer mailen!!! x

#2850313 Quote

Hoi Leah,

ik duim zooo voor je dat het raak is!!! Voor jou en alle anderen bij wie het allemaal zo lang duurt. Te lang. Maar helaas heb je het zelf niet in de hand he!
    Respect voor hoe jjij/ullie daar mee om gaan!

Verder wilde ik je nog even geruststellen. Ik heb een boek (Zwangerschap van maand tot maand o.i.d.) en daarin staat dat een plaatselijke verdoving bij de tandarts niet erg is. Liever geen foto's laten maken, maar een verdoving is geen probleem.

Dus sterkte bij de tandarts en toi toi toi dat het raak is!

Liefs Mienetje

#2850317 Quote

Heeeeeeee Leah,
    Ben blij dat het goed is bevallen in de vrachtwagen. Lekker genieten in alle opzichten.
    Heb in die tijd heel veel voor je geduimd hoor en aan je gedacht. Jullie zitten nu ook in zo'n spannende tijd en ik merk ook dat het mijn mannetje nu veel meer doet. Ik was denk ik teveel met mezelf bezig om dat echt te zien.
    Jammer dat je er minder bent, maar snap het wel hoor.
    Veel succes bij de tandarts en we lezen wel of je binnenkort goed nieuws voor ons hebt!! Ik duim in ieder geval gewoon voor je door!!!
      Liefs van  Daisy

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct