Hé Deez,
Lief dat je naar me vraagt!
Ja zoals je van Linnipinnie gelezen hebt hou ik me een beetje op de achtergrond op het moment. Dit omdat ik wat minder met het forum bezig wil zijn (toevallig keek ik vandaag eens ff) en omdat ik iedereen het zoooo van harte gun, maar het soms ook moeilijk vind om allemaal fijne berichten te lezen. Ik ben vandaag nog niet ongi geworden en heb ook geen ongi gevoel. Ik moet dus nog rustig afwachten.
Helaas moet ik donderdag naar de tandarts en moet ik onder verdoving behandeld worden. Dit vind ik wel moeilijk (ook omdat ik er een ontzettende hekel aan heb hahaha) omdat ik dus niet weet of ik zwanger ben. M'n 1ste ongi dag van deze cyclus was een beetje later en onduidelijk voor me dus weet niet precies wanneer ik mijn NOD heb. Ik zit daarom ook te twijfelen of ik woensdag of donderdagmorgen zal testen want stel dat ik wel zwanger ben dan is een verdoving niet goed… zegt men.
De week op de truck was super. We zijn heerlijk samen naar Engeland geweest en hebben veel gekletst en wanneer er niets te kletsen viel was ik aan van het uitzicht aan het genieten, lezen of… klussen hahaha. Nee het viel mee. We hebben om de dag geklust en laten we er maar het beste van hopen. ('t is trouwens wel eeeeuh "lastig" in een vrachtwagen hoor hahaha)
Ik begin aan mijn hubbie toch ook steeds meer te merken dat hij er moeite mee heeft, terwijl hij helemaal niet zo'n type is die zeg maar ergens "last" van heeft. We zagen laatst bekenden van onze leeftijd met een feest die allemaal hun kindje bij zich hadden of zwanger waren. Later op de avond spraken we elkaar en toen gaf hij aan dat hij dat heel moeilijk vond om te zien. Nou voordat mijn hubbie zoiets zegt!!! Hij zei wel hele lieve dingen. Wij redden ons wel zegt ie… 't komt allemaal vanzelf goed… op een dag!!!… lief hé?!?!?
Als ik deze x niet zwanger ben gaan we de volgende ronde nog ovulatie testen gebruiken en wanneer daar niets uitkomt ga ik naar de huisarts. Heb geen idee wat die man zal zeggen. Hoop maar niet dat hij me met een kluitje in het riet stuurt.
Deze week is ook best raar en moeilijk voor ons. afgelopen zondag was onze trouwdag. In deze week hadden we een jaar geleden besloten om voor een kindje te gaan. Het zou wel erg toevallig zijn als het precies een jaar later ook raak is hahaha.
Ik voel niets… merk niets… heb alleen een beetje vreet alias snaai buien en wat moe maar heb op dit moment ook een overvol agenda… gelukkig… lekker wat afleiding!!!
Meiden allemaal veel succes en geluk toegewenst!!!
een dikke X van Leah![]()
HIER….
*STROOI* *STROOI*…
VOOR IEDEREEN WAT GELUKS GLITTERS!!!
Ps: Linnipinnie ik zal je snel weer mailen!!! x