Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20645 Ovu Testen

• Auteur

heeft er iemand ervaring met de ovulatie testen van sensitest??? ik gebruik ze al een tijdje en heb nu 2 dagen achter elkaar een licht streepje maar die is niet zo duidelijk als de controle streep! dus help me kus kus coortje

#2850141 Quote

Helaas ik kan je nog niet helpen. Groetjes ik.

#2850148 Quote

Hoi coortje,

Ik heb toevallig ook een onzeker gevoel bij de ovu testen, maar dan van clear bleu. Ik heb een regelmatige cyclus en weet dus ongeveer wel wanneer ik ovulatie heb, maar de test geeft het niet aan. stom he. hij blijft negatief aangeven.
    Ik weet dat ik je vraag niet beantwoord, maar ik heb er ook mee rond gelopen en zag jou kop staan en moest even mijn ei kwijt.
    ik ken de test van jou niet.

Groetjes Thessa

#2850151 Quote

HOi, ook ik kan je niet helpen heb met de sensitest net als jij lichte streep gehad 2 dagen en 3de dag helemaal niets meer…..
    Als je de test moet geloven heb je dan geen ei gehad!!!!
    Ik ben er mee gestopt , ben nu aan het tempen, is een stuk goedkoper en wel duidelijk!!!
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt, het is niet alleen bij jou hoor!!
    liefs daan

#2850156 Quote

Hoi

Het kan zijn dat je LHpiek nog niet is bereikt en dat je morgen wel een donkerder streepje hebt! Of je hebt voordat je testte teveel water/thee/koffie gedronken, dan kan ie ook wat lichter zijn. Welke test heb je eigenlijk gebruikt?

Ik heb goede ervaringen met ClearBlue, die gaf altijd een perfecte streep! Soms een dag ook wat lichter maar dan een dag erna altijd een vette streep!   Maar helaas zijn deze testen wel wat duur.

Sinds deze maand gebruik ik Sensitest. Stuk goedkoper. Alleen nu heb ik net als Daantje twee dagen lang een lichter streepje gehad dan de  controlestreep en vandaag helemaal nix meer! Toch ga ik er dan vanuit dat gister de LHpiek maximaal was, want toen was het streepje bijna even donker. En dat kan ook kloppen met mijn berekeningen, – ik heb na 11 rondes klussen wel door dat mijn ei meestal springt tussen dag 11 en 13. En gister was dag 11.

Succes!
    gr, cee

#2850157 Quote

sorry, ik lees net dat je ook Sensitest hebt gebruikt. Dus ook twee dagen een licht streepje. Het kan dus zomaar zijn dat je gister of vandaag je ei hebt, succes ermee

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850267 Quote

ja bedankt allemaal!! Vandaag is er dus helemaal geen streepje!! dus ga er van uit dat me eisprong gister en eergister was!! ligt dan ong op dag 14/15~!!! ach we hebben flink geklust en nu is me vriend weer de kost in dus we zullen zien!  

kus kus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct