Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20647 M K

• Auteur

K ben er alweer een tijdje niet meer geweest. Ik had  als laatste geschreven dat ik zwanger was, na 2 weken overtijd te zijn geweest.  Ik had op een dinsdag getest, en ik zag duidelijk een 2e streepje. Donderdagmiddag had ik een heel klein beetje rose afscheiding. Ik d8 dat er niks ernstig zou zijn. Die avond ben ik naar de bioscoop geweest, en ik had al zo'n raar gevoel in mn onderbuik. Ik kreeg van die steekjes. en ze werden steeds erger. Dus ik kreeg t idee dat dit niet goed zat. Ik ben toen  naar de wc gegaan, en toen ik eenmaal op de wc zat, ben ik erg veel bloed verloren.ik had geen rugpijn ofzo wat ik meestal wel heb als ik ong moet worden. Toen was ik eigenlijk wel aan t twijfelen of ik dan wel zwanger was of toch niet maarja dt test gaf toch echt een 2e streepje aan en die komt er toch niet voor niks. Ik vond t zo raar de ged8en dat er iets in je groeit en ik was ook echt blij, en de een op de andere dag gebeurd dan dit. Het had waarschijnlijk niet zo moeten zijn,

#2850147 Quote

hoi,

Zo even een oppeppertje voor je! jammer dat het zo is gelopen is helaas niks aan te doen! Denk maar zo het vruchtje was niet sterk genoeg! Ik snap best dat je een beetje verdrietig bent! Ben je eerst lekker blij en vervolgens is het niet sterk genoeg!Gewoon lekker verder klussen en dan maar hopen dat het niet te lang duurt voor je volgende nod uitblijft. Sterkte.

#2850153 Quote

jee, ik denk dat dat vast even schrikken is geweest. Ik hoop dat je troost vind dat het vruchtje niet sterk is geweest… sterkte

liefs

LA

#2850176 Quote

Hoi meis,

Goh das heel erg vooral omdat het iets is wat je zo graag wilde en blij was en dat wordt nu abrupt afgebroken!!! Ga er maar vanuit dat er echt iets niet goed is geweest anders gebeurt dit niet hoor, tuurlijk is het erg verdrietig!!! Geef het tijd en praat er veel over met mensen die je dierbaar zijn dat helpt echt en schrijf hier heel veel de meiden kunnen je zo goed opvangen!!!

Wens je ontzettend veel sterkte en ook voor jouw komt weer een zonnetje achter de donkere wolken!!!

Liefs Sandy

#2850183 Quote

Lieve meid.
    Wat een domper voor je zeg….maar sluit me helemaal aan bij de andere meiden.
    Waarschijnlijk is het vruchtje niet goed geweest en is het beter zo.
    Toch kan ik me voorstellen dat je nu erg verdrietig bent, hoop dat je veel steun vind bij je man/vriend en natuurlijk de mensen om je heen.
    Sterkte en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger word en er dan vollop van kan gaan genieten.

Groeten van Miena.

#2850208 Quote

Hee meis veel sterkte!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850210 Quote

al ben ik waarschijnlijk de nieuwste hier, ik wens je enorm veel sterkte en hoop dat je gauw vol goede moed verder kunt…
    veel liefs van tamaar

#2850214 Quote

meid, wat vreselijk voor je, maar idd het vruchtje was misschien niet sterk genoeg. Dat moet een schrale troost zijn. Kop op!!

Liefs

#2850236 Quote

Hallo meiden, ik wil jullie echt heel erg bedanken voor jullie reacties en jullie medeleven..!!!!! Allemaal een hele dikke knuf en kus.  Het is idd erg dat zoiets je kan gebeuren. Maar t is nu eenmaal zo. Maarja, de volgende keer word  t zeker raak! haha hoop ik natuurlijk!!   Alles komt toch wel goed. Nou meiden mij zal je zeker nog vaker horen en meepraten. Nog hatrstikke bedankt   xxxx Zina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct