Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20649 Zijn Er Ook Jonge Aanstaande Moeders

• Auteur

hoi,

ik las net de discussie over 35+ mammies en ik vroeg me af zijn er ook mammies van onder de 25??? Zoals jullie weten gaan wij over een paar weken klussen en dan wordt ik 21, dus ik hoor voor mijn 23e mijn eerste babytje op de wereld te zetten. Het lijkt mij heerlijk om jong moeder te worden. Mijn eigen moeder was ook jong toen ze mij kreeg en ik vind dat heerlijk…..

Zijn er meer vrouwen die dit met mij delen? Of ben ik de enige……

groetjes grid

#2850149 Quote

he meid

Ik ben nu 22 heb een dochter van 2 jaar en willen garrag er een 2de bij,  ik heb er nooit spijt van gehad dat ik zo vroeg ben begonnen. Ben ook nog student klinkt zwaar maaar het is echt gaaf.Als ik in een dip zit hoef ik haar alleen maar aan te kijken en voel me gewoon top. Ik wil eigenlijk voor mijn 30ste klaar zijn met kinderen. Dan kun je nog altijd gaan genieten van het leven. Verder staat ze me nooit in de weg want ik doe nog alles wat ik zou willen. Ik en mijn moeder schelen ook 20 jaar en hebben er super veel plezier aan. Meid ik hoop dat het voor jou(maar ook voor  iedereen)  super snel zou gaan.

veel liefs berna

#2850213 Quote

Hoi hoi,

Ik ben zelf 23 en wij zitten in de 1e ronde voor ons 1e kindje. Mijn moeder was 21 toen ze mij kreeg en aangezien mijn mama op dit moment mijn beste maatje is lijkt het me geweldig om dit over 20 jaar ook met mijn eigen dochter of zoon te hebben. Wij hopen dan ook dat we voor mijn 25 e ouders zijn geworden. Mijn man is trouwens 26. Succes allemaal!!

Liefs

#2850228 Quote

hoi hoi

ik ben 25 over eenmaand 26….
    maar dat is dus niet onder de 25 he…!!!

maar ik heb wel altijd gezecht dat ik voor mijn 25e mama wou worden,
    maar goed dat is er niet vangekomen,maar ben wel met mijn 25e verjaardag gestopt met de pil (was toen net toevallig ongi ),maar helaas we zijn nu 1 jaar verder maar ben nog niet zwanger.

mijn moeder was 18 toen ze mij kreeg,heb het altijd leuk gevonden dat ik zon jonge moeder heb…

dus ik snap dat je graag jong moeder wil worden!!!

veel succes…

xxxtam80 (ronde 12 )

#2850230 Quote

Hee, ik ben 26, maar voel me 23. Geld dat ook

#2850240 Quote

Hoi allemaal,

Ik wordt in augustus 23 en mijn vriend is bijna (over twee weekjes) 26. Ik wilde altijd al jong moeder worden en nu hebben we er samen voor gekozen!
    Ik heb er erg veel zin in en we zitten nu in ronde 1 voor ons eerste kindje. Had al ongesteld moeten zijn, maar ben ook niet zwanger. Misschien nog ontpillen. Veel succes allemaal

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850244 Quote

Hallo. Je bent niet de enige hoor. Ik ben ook pas 21 en wil ook al heel graag een kleine. Ik ben al ongeveer 8 mnd met de pil gstopt. En voor t laatst was t de 1e keer raak. Ik was toen ong 6 weken zwanger maar, heb ong 2 weekjes geleden een MK gehad.  Dus op naar de vlg ronde..!! Ik wil je verder veel succes wensen.. Groetjes XXXXX Zina  

#2850245 Quote

hallo,

ik ben nu 23 en mijn vriend is in mei net 27 geworden!
    we zijn nu anderhalf jaar bezig zwanger te worden!

dus ik was 22 toen we begonnen!…het lijkt mij ook leuk om jonge moeder te worden en hoop voor mijn 25ste mijn 1e kindje te krijgen!

liefs Wilma

#2850248 Quote

Ben je al overtijd joh!! Dat zal het ontpillen zijn. Als mijn cyclus gelijk blijft en 28 dagen is en blijft dan heb ik 61% kans dat ik zwanger ben. Hebik net uitgerekend op babybrabbel.nl Wel een leuke site trouwens, maar ik geloof er niks van!! Ik vind het wel leuk dat jij (1983) ook in je eerste ronde zit. Spannend he!!!
    Ik duim voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn!!

Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct