Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20651 Voor Linnepinne Ene De Rest Natuurlijk

• Auteur

hoi hoe is ie daar , ook van het mooie weer en vrije dagen genoten???

wij wel lekker weggeweest ….

ik had jou enige tijd mijn temp lijst laten lezen en ik zal hem nu tot vandaag erop zetten , mijn vraag is eigenlijk wanneer heb ik nou mijn ei gehad??????
    temp gaat langzaam omhoog maar wanneer springt ie dan????
    Hopelijk kan jij mij weer duidelijk geven ,
    komt ie

36.40
    36.50
    36.41
    36.45
    36.21
    36.12
    36.16
    36.41
    36.28
    36.21
    36.28
    36.35
    36.27
    36.41
    36.50
    36.71
    37.01
    36.70
    36.50
    zo dat was ie tot vandaag!!!
    ik hoop dat jij of iemand anders nu kan zeggen wanneer ie is geesprongen, weet ik of we goed hebben geklust of niet

liefs daan

#2850185 Quote

foutje!

#2850186 Quote

Lieve Daan !
    Het is wat he dat temperaturen.
    Heb je lijst even bekeken en het lijkt mij dat je eisprong bij de 37.01 zit.
    Je gewone temp. schommelt tussen de 36.0 en de 36.5
    Als je nou zwanger bent dan moet je temp hoog blijven…(boven de 36.5)
    Is hij dat ook?
    Het blijft een schatting hoor…..succes ermee
    en hopen dat het snel raak is

Groeten van Miena.

#2850204 Quote

Ik denk dat je ei rond de 36,7 gesprongen is.
    Eerst springt je ei en een dag later is je temp met 0,2 verhoogd.
    Je temp blijft hoog tot de volgende menstruatie of als hij wegblijft dan ben je zwanger
    Ik dacht dat als hij hoog bleef dat je dan al zwanger was, maar ik ben zelf ook aan het tempen en heb gelezen dat hij dus pas om laag gaat met de menstruatie, dat vond ik erg balen.
    Greetz

#2850205 Quote

Hoi Daan..

Misschien is  het n idee om je aan te melden bij

http://www.fertilityfriend.com

Daar kan je precies van elke dag (per cyclus) je temp aangeven en dan krijg je uitgerekend wanneer zij denken dat je ei is. Best overzichtelijk en vorige maand heeft t mij goed geholpen. Ik kwam er niet uit maar volgens dat ding wordt t wel goed weergegeven..

Succes! xx

#2850243 Quote

voor MELLA BELLA

ik lees ff mee en heb op de site gekeken,maar het staat er niet in het NEDERLANDS
    help,ben niet zo goed in andere taalen,HIHI…!!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850250 Quote

ik denk ong vier dagen geleden!
    je hebt eerst je ei en daarna gaat je temperatuur omhoog, dan kan hij eventjes weer zakken en dan gaat hij weer hoog! en als je ongi wordt gaat hij een paar dagen of op de dag dat je ongi wordt weer omlaag en als je temp hoog blijft kan het een teken zijn dat je zwanger bent!
    zo heb ik het mij laten vertellen…hihihi en ik heb zelf ook een paar maanden getemt!

liefs Wilma

#2850274 Quote

Hoi Daan!

Voor jou en je vraagje maak ik weer even een uitzondering hier!
    Wil je graag helpen dus…

Op dag 13 (heb geteld vanaf dag 1 naar beneden toe) heb je volgens mij een klein dipje van 36.21…zoiets was het…
    Daarna stijgt ie langzaam maar wel aanhoudend hoger.
    Ik denk dus dat je ei na die dip (dus op die dag of nacht erna) gesprongen is.
    Nadat ie gesprongen is wordt ie hoger. En moet je dus al goed in die tijd ervoor geklust hebben. Zelf doe ik het dan ook nog tot twee/ drie dagen erna.

Dat ie daarna weer even gezakt is kan dat komen doordat het tijdstip van temp. opname weer wat eerder bij je  was?
    Inmiddels zit je op dag 19 geloof ik,  en wat is ongeveer  ook weer bij jou  het aantal cyclus dagen?  
    Heb je trouwens nog andere kenmerken van een eisprong gehad?
    Pijntje rond die dag 13? Duidelijk meer afscheiding? Meestal ook wateriger zeggen ze…
    Verder kan ik je die site fertilityfriend.com ook aanraden.
    Daar geef je dan iedere dag ook je temperatuur aan en die probeert dan ook je eisprong in beeld te brengen. Maar helaas geeft die het pas aan drie dagen erna met een rode streep. Dit omdat hij dan 3 dagen een temp.verhoging heeft gevolgd en het voor zijn gevoel zeker weet dan.

Nou hopelijk had je hier weer wat aan!
    Succes meis!

Dikke knuffel  Linnepinnie

#2850277 Quote

hoi linnepinne, heb inderdaad er last gehad links op dag 13 en heb een cyclus van 26 dagen…..

heeeeel lief dat je me weer zo geholpen hebt, je bent een engel,

kusjes daan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct