Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20652 Handen Laten Lezen

• Auteur

Ik heb gister mijn handen laten lezen…

heel veel dingen die er werden gezegd, waren bevestigend.

Met mijn vraag over kinderen….

het is het jaar van het kind…

ze verwacht dat ik in september aantel.

Ze ziet 2 kinderen en misschien 3, dus het kon zijn dat er tussen nr 1 en 2, eenmiskraam zit.

Dat laatste vond ik wel even heftig om te horen.
    Maar trek me er aan op dat ik volgens haar in september aan tel!

Heeft iemand hier ervaring mee, met spiritualiteit??

Ik ben zelf hooggevoelig en verdiep me hier het laatste jaar heel veel in…

ik ben benieuwd naar jullie reactie

liefs LA

#2850158 Quote

hoi hoi

ik ben niet thuis opdat gebied…
    maar mijn buurvrouw doet dat ook,en heb wel eens voor de gein gezecht dat ik daar wel eens heen wil omdat ik nieuwschierig ben,maar dat durf ik niet.

ik hoop voor jou dat het uitkomt,dat je kinderen krijgt.

xxxtam80 (ronde 12 )

#2850175 Quote

Hoi La,

Ik geloof er zeker in er is veel meer dan we denken!!!

Ben zelf ook licht begaafd dus ben ook er veel mee bezig!!!

En het geeft mij ontzettend veel rust en vrede mee en kan daarom ook zo goed verder na die mk!!

Dus denk dat het allemaal waar is wat je schrijft!!!

Komt allemaal goed en dingen lopen zo als ze lopen en ieder mens is gewoon uniek!!!

Nou succes hé!!!

Liefs Sandy

#2850211 Quote

Hoi La,
    Ik geloof er ook in, maar niet in iedereen hoor.
    Het is een gevoel wat je ook bij een bep persoon krijgt of ik hem wel of niet geloof.
    Ik zal voor je duimen

#2850239 Quote

hallo,
    ja daar geloof ik zeker in!!!
    mijn moeder heeft een vriendin en die heeft de gave dat ze met overledenen kan praten en zo schijnt het dat mijn overgrootmoeder altijd bij mijn moeder is en zo kan mijn moeder met haar comuniceren als haar vriendin in de buurt is! en zo heeft mijn overgrootmoeder gezegd dat alles goed kwam met mij en dat mijn wens in vervulling gaat wat kinderen betreft en dat ik aan de vitamine b complex moest!…eerst slikte ik dat nog niet…en toen was mijn moeder weer eens bij die vriendin en toen bleef ze zeggen dat ik dat nog niet slikte en dat ik dat snel moest doen dus heb ik vorige week gelijk zo'n potje pillen gekocht!!
    dus wie weet…ben ik binnenkort zwanger…hihihi…17 juni is mijn nod!!
    dus wordt weer spannend!!

liefs Wilma

#2850247 Quote

Hee Wilma,
    Goed dat je dat gedaan hebt!!!! Hoop idd dat het snel zo mag zijn voor je(en natuurlijk ook voor de anderen).
    Ik hoop dat je veel glitters vangt hier!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850251 Quote

ja ik geloof er echt in…dus ik denk dat mijn overgrootmoeder dat niet voor niets zegt…en ze schijnen daar ''boven'' veel te weten…hhihihih…ik geloof ok echt wel dat die vriendin van mijn moeder echt met haar praat!

ik ben benieuwd!!!

liefs Wilma

#2850254 Quote

Ik geloof daar ook heilig in, maar niet bv in een Jomanda………
    Ik heb ook engelen bij me en mijn opa die over me waakt.
    Maar als ik wel eens nadenk(ja dat doe en kan ik wel eens haha), ben ik ook wel eens boos.
    Waarom sturen ze dan niet zo'n lieve baby naar ons toe en waarom wel naar mensen die abortus laten plegen. Moeten we dat in viervoud aanvragen? Kunnen ze daar dan niks aan doen? Hebben ze geen klein vingertje in de pap?
    Maar ja, dat denk ik als ik boos ben hoor.

#2850342 Quote

Ja sinds kort kan ik het mooie er ook van inzien. En geeft het troost op de momenten dat je het moeilijk hebt.
    Ik ben nog hard aan mezelf aan het werken…. zoveel onvrede, terwijl ik van nature postief gezind ben.
    Je hebt het niet voor het zeggen hoe behanded te worden als kind zijnde. Ik ben aardig opweg, en weet waar ik nog van wil leren. En zoals als vele, willen we de opvoeding altijd beter of anders doen dan onze eigen ouders.
    Je blijft je hele leven leren…. ik kan zeggen dat ik er klaar voor ben, en dat ik van die kleine baby die vast op mijn pad komt, ook heel veel ga leren. En de basis daarin is open zijn tegen elkaar…..

Maar eerst natuurlijk heel erg genieten en tijd nemen voor jezelf en de zwangerschap….

Fijn te weten, dat er hier mensen met mij zijn, die zich hier ook mee bezig mee houden.

liefs LA

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct