Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20654 Ik Ben Bij De Huisarst Geweest

• Auteur

hoi dames,

ik ben vanmorgen bij de HA geweest!!!
    voor de dames die nog niet weten hoe of wat,ben net aan de 12 ronde begonnen,en was er zo verdrietig van dat het weer niet raak is.
    dus heb de HA gebeld en ben er dus vanmorgen geweest.

mijn ongi is altijd prezies optijd en ben nu voor de 3e maand aan het tempratuuren,heb de lijst aan de HA laten zien,en hij zei dat dat er wel goed uit ziet.

nu moet mijn vriend zijn zaad inleveren,en dit gaan ze onder zoeken.
    dus daar is het wachten op.
    maar het kan alleen maar op vrijdag ingeleverd worden,het moet binnen 2 uur bij het labaratorium zijn in het ZH,en het moet op lichaamstempratuur gehouden worden,dus nog wel een heel gedoe.
    hij mag 2tot3 dagen geen sex hebben,en geen griep of koorts hebben.
    maar we gaan dit weekend weer naar de vruchtbare dagen toe en hij is nu een beetje grieperig,dus het word niet eerder dan volgende week vrijdag voor dat we het in kunnen leveren.
    dus we moeten nog ff geduld hebben.

maar we zijn in iedergeval een stapje verder….

dit was ff mijn verhaal,bedankt voor het lezen!!!!

xxxtam80

#2850165 Quote

He meis
    Het is echt heel goed dat je ff naar de huisarts bent geweest.
    Nu ben je zeker een stap verder. Nu maar afwachten tot volgede week vrijdag.  Het zou ook wel super  zwaar en eng  zijn voor hem. Maar ik ga  echt zo voor jullie duimen.  Succes en kop op he wat er ook gebeurd.

veel liefs berna  

#2850166 Quote

Hoi Tam

Fijn gevoel he, dat je toch weer een stapje verder bent. Het idee dat je er alles aan doet om zwanger te kunnen worden is soms al genoeg om je weer positief gestemd te krijgen. En positivisme is weer goed om zwanger te kunnen worden!

Heb je verder nog van je huisarts te horen gekregen wat de evt vervolgstappen zijn? Of gaan ze dat pas bespreken als het zaad van je mannetje is onderzocht?!!

Veel succes, hopelijk is het zaad helemaal ok !!!

Lfs, cee (ook ronde 12)

#2850167 Quote

bedankt voor jullie super snelle reakties!!!!

als de uitslag van het zaad binnen is dan moet ik weer naar de HA en dan hooren we verder!!!

cee1971:
    maar ben jij al bij de HA gweest dan?

xxxtam80

#2850168 Quote

Hoi meid,

inderdaad, waarom nog langer wachten???   je hebt hier goed aangedaan, dat neemt ook een stuk spanning weg!

mijn man moest ook zijn zaad inleveren, en het kan alleen op vrijdag, wat een domme regel!   mijn man gaat er altijd om 5 uur uit, hij gaat altijd om kwart voor 6 naar zijn werk. en ik moet met altijd met de jongste om 7 uur op zwemles zijn… wat een gedoe, en geregel!!!   inderdaad op lichaamstempratuur.   eerst hij en toen ik.

hoef jij verder geen bloed te prikken??? dat moest ik ook meteen. op dag 3-4-5 van mijn menstruatie.

nou meis, ik hoop op een positieve uitslag!!!!!
    dikke kus tamara

#2850169 Quote

hoi tamara

dank je!!!
    nee hij heef het niet over bloedprikken gehad…

maar we moeten geloof ik naar het zelfde ZH,dom he dat het alleen maar op vrijdag kan!!
    vanaf hoelaat kun je het inleveren dan?
    maar ik ga vanmiddag het potje halen,dus dan vraag ik het wel ff!!!
    moet bij ons dan ook voor werktijd gebeuren…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850170 Quote

het kon volgens mij van 8 uur tot 10 of 11 uur.   mijn man moest   met zijn werk afspreken dat hij later begon, wat moet je zeggen dan???   hij heeft een bus van de zaak.. dus hij neemt mensen mee   naar de werkplek, dus zijn colega''s moesten ook later beginnen.

gelukkig deed de baas niet moeilijk.

xxx Tamara

#2850173 Quote

tamara

ja dat is dan wel vervelend dat je daar mee zit…maar het is goed gekomen.
    zijn zaad was wel goed dan?

we zien wel hoe we het doen….

xxxtam80

#2850181 Quote

Goed zeg, je hebt de eerste stap gezet!
    Succes met alles wat komen gaat en natuurlijk hoop ik van harte dat het allemaal goed is/niet nodig is, omdat deze maand een geluksmaand wordt!

groetjes vis78

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct