Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20657 En Dat Is Nummer 4 Behalve Ik

• Auteur

Hoi meiden

Boehoe….wat lijkt het soms oneerlijk……ik probeer nu al weer sinds januari/februari dit jaar zwanger te worden van ons 2e kindje. Na mijn miskraam in februari na 8 wk. zw.schap, is mijn wens voor een 2e kindje alleen maar nog groter geworden….Maar het "gemene" is dat de meiden met wie ik 2 jaar geleden ook zwanger was, nu allemaal weer zwanger blijken te zijn….op het moment dat ze het vertelden kon ik letterlijk wel door de grond zakken…..pppffff, dan hakt het er dubbel zo hard weer in….Een nicht van mijn man, 2 vriendinnen van mij, en m'n schoonzusje…dus ook nog eens mensen die heel dicht bij mij staan….ik hoop dat ik ook snel weer zwanger mag zijn, zodat ik niet alleen maar naar de dikke buiken hoef te kijken, maar ook lekker weer samen voelen….

Zo dat moest er even uit….
    Rachelathomenl

#2850187 Quote

Hoi, hoi,

Ook ik heb een miskraam gehad in feb…
    Jouw verhaal is zo herkenbaar…heb af en toe
    ook heel erg het gevoel dat ik het anderen niet
    gun zwanger te zijn, terwijl dat helemaal niet zo
    is…
    Nou meid, ik wens je veel succes toe…
    Voor mij duurt het helaas nog wel even, want ik
    vloei nog steeds sinds mijn curretage in maart…

Liefs, Judith  

#2850253 Quote

hoi hoi

wat vervelend he alllemaal….
    wij willen ook zo graag!!!

ik heb zelf 1 schoonzusje wat over 4 weeken uitgeleld is,en dat vind ik soms al eens moeilijk!!!
    maar jij hebt er nog veel meer omje heen!!!

zal aan je denken,blijf positief!!!

xxxtam80 (ronde 12 )

#2850315 Quote

Ja meis het is zo herkenbaar wat je schrijft!!!

Het lijkt wel of iedereen om je heen zwanger is behalve jij!!!

Ja vindt  dat ook moeilijk hoor en tuurlijk gun ik het iedereen is ook zo'n bijzonder gevoel hé!!!

Heb zelf ook een mk gehad op 1mei en wacht  nog ff tot juli om weer zwanger te proberen te raken!!!

Maar het blijft moeilijk, dacht dat het nu na 1 maandje wel zal meevallen, maar merk dat het toch nog niet weg is en dat je er nog veel mee bezig bent!!!

Maar het komt goed ook voor jouw en dan krijgen we allemaal zo'n lief wondertje!!!

Heel veel sterkte hé!!!

Liefs Sandy  

#2850334 Quote

ik herken je gevoel ook heel goed.ik was tegelijk met een collega zwanger en bij haar ging t goed en bij mij niet.zij krijgt nu echt al een dikke buik en iedereen loopt haar heel lief te ontzien .heel terecht hoor,daar niet van..maar ik ben zo jaloers.hopelijk is t bij iedereen hier snel weer raak.
    kari

#2850368 Quote

Ook ik ken het gevoel. Vrijdag 26 mei hoorden wij dat het definitief fout gegaan was. Waarschijnlijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en zelf door het lichaam opgelost, heb totaal geen bloedverlies gehad alleen erge buikpijn ( was toen 11 weken ).Maandag 29 mei belde mijn broer dat ze een dochter hebben gekregen.  Dat was toen even erg slikken.    

Groetjes, Manon    

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct