Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20658 Zwanger Wel Niet

• Auteur

hallo,
    eerst even voorstellen mijn naam is tamara ben 27 en zit met een grote onzekerheid waarvan ik hoop hier wat gerusstelling te vinden
    net nadat mijn man en ik het erover eens waren om binnen afzienbare tijd met de pil te stoppen vergeet ik in de eerste week mijn pil laat het toeval daarzijn dat we in de week ervoor en erna wat geklust hebben heb de huisarts gebeld of ik de pilstrip af moet maken en dit was het geval
    kan ook niet eerder testen als de eerste dag nadat ik ongesteld moet worden
    voel me de hele week al misselijk en ben niet echt vooruit te branden heb weinig zin om ook maar iets te doen
    natuurlijk hoop ik op zwangerschap maar niemand kan me vertellen hoe groot die kans is
    wat kunnen al tekenen zijn, of ben ik er teveel mee bezig
    zijn er mensen die ook op deze manier in verwachting zijn gekomen
    misschien kan ik door jullie reacties de week die ik nu nog wachten moet wat   overbruggen
    alvast bedankt!!

#2850190 Quote

Tsja, wanneer is je eisprong???
    Er zijn zoveel meer factoren die meespelen…

Ik heb al een prachtige dochter van net 1…
    Toen wij besloten zwanger te willen worden zaten wij
    in hetzelfde schuitje…die maand bleef mijn menstruatie
    4 weken langer uit dan normaal…maar zwanger was ik
    niet…

Ik denk dat je toch even af moet wachten…succes ermee…

Ik hoop dat jullie snel prachtig nieuws kunnen vertellen…

Knuffel, Judith    

#2850195 Quote

hoi judith aangezien ik nog aan de pil was is je eisprong een weekje later als de eerste week van de nieuwe pilstrip
    ik dacht zelf dat het dan afgelopen weekend moest zijn
    bedankt voor je reactie , hoop ook dat ik over een dik weekje leuk nieuws heb maar ga langs de muur omhoog van de zenuwen erg he … afwachten
    kus tamara

#2850199 Quote

Hoi Tamara,
    Erg he dat afwachten………maar ben bang dat dat het beste is.
    Zal voor je duimen dat het raak is, het kan wel hoor!

#2850249 Quote

hoi tamara

t ja het is gewoon afwachten!!!
    ik hoop voor je dat het raak is,zal voor je duimen!!!

xxxtam80 (ronde 12 )

ps leuk ik heet ook tamara

#2850284 Quote

Hallo, tamara ik wou ff reageren op jouw topic..
    Ik ben van ons dochtertje door de pil heen zwanger geraakt.
    ik slikte microgynon 30 en er was niks aan de hand maar na 9 maanden werd ik ineens niet ongesteld en bleek ik al 7 weken zwanger te zijn..
    Tsjaa.. tis raar maar het kan echt!!
    Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ik de pil niet vergeten ben
    en toch was ik zomaar ineens na 8 maanden zwanger geraakt..

Dus als je 1 pil vergeten bent is er echter een kans (kans zal zeker niet groot zijn hoor)dat je daardoor zwanger bent geraakt maar het ligt er ook een beetje aan hoe jou gestel is natuurlijk..

Ik hoop  voor je dat het zo is dat je toch de geluk hebt dat jij daardoor zwanger geworden bent, zou mooi meegenomen zijn!!

Groetjess!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2850341 Quote

hallo,
    zou absoluut mooi meegenomen zijn
    hoop vurig dat het zo is
    vind het zo rot hoe een lichaam in elkaar zit
    de een zou zo zwanger raken in principe dus supereenvoudig en anderen zijn er maanden mee bezig
    ik hoop nogmaals erg dat het raak is en hoop misschien nog wel meer dat iedereen hier zo snel mogelijk in verwachting raakt
    gun het jullie allemaal zo…
    groetjes tamara

ps. nog 6 dagen en ik kan testen!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct