Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

20659 Sorry Meiden

• Auteur

Lieve meiden,

Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik ben de laatste tijd
    erg moe en down…
    Ik zou zo graag wat fitter willen zijn, maar als ik al naar het
    beeldscherm kijk worden mijn ogen al zwaar…

Volgende week maandag moet ik terug naar de gyn. omdat
    na de hormoonmedicijnen mijn bloedingen weer terug zijn gekomen…
    …voor de meiden die mijn verhaal niet kennen: ik verlies al sinds
    mijn curretage begin maart bijna continue bloed…

Ik had zo gehoopt ondertussen weer bezig te kunnen gaan met
    zwanger worden….

Ben soms gewoon jaloers als ik jullie berichtjes wel/niet zwanger
    lees…

Ik ga echt proberen wat meer te reageren…

Dikke kus, Judith  

#2850188 Quote

hoi judith,

kan me je gevoel zo goed voorstellen , vind hetvreselijk voor je eerst een curretage en als dat dan achter de rug is ook nog continu bloedingen
    ik hoop in ieder geval dat je gauw wer gezond en wel mag beginnen met zwanger worden
    veel liefs tamara

#2850203 Quote

en een dikke knuffel en dat het gauw de betere kant op gaat. Veel sterkte!!!

#2850301 Quote

Lieve Judith,
    Ik denk dat iedereen wel begrijpt dat je er even wat minder bent. Het is ook niet niks
    wat je achter de rug hebt. En waar je nog steeds middenin zit.
    Kon je het maar afsluiten en doorgaan. Dat wens ik je toe.
    Probeer niets te forceren. Als je de kracht nog niet hebt om op het forum te zijn moet je
    dat ook niet doen. Luister lekker naar je lijf. Wij lopen echt niet weg.
    Snap dat je af en toe jaloers bent, heb ik ook, maar dat is normaal.
    Heel veel sterkte gewenst
    Liefs Melanie

#2850311 Quote

Hey meis,

Wat erg toch voor jouw allemaal!!!

Goed te snappen dat je dan geen leuke verhalen wilt lezen van mensen die zwanger zijn of willen worden, dat doet dan alleen maar heel veel pijn!!!

Weet precies hoe je voelt alleen dat verschil dat het bij mij allemaal weer gewoon genezen is!!!

Hoop voor je dat de bloedingen gauw stoppen en je weer verder kunt gaan met zwanger worden!!!

Heel veel sterkte en denk aan je oké!!!

Liefs Sandy

#2850658 Quote

Beste Judith,

ik kan mij helemaal vinden in jouw verhaal.. je zult je wel heel rot voelen..
    is het bloeden al minder geworden en wat heeft de gyn. gezegd?

Ik heb zelf ook een curretage gehad 22 mei.. allemaal erg onwerkelijk… extra controle gehad omdat ik zo'n buikpijn had.. heb nu alleen nog bloedstolsels van 10 mm dik in mijn baarmoeder en zit ik te wachten op mijn menstruatie die maar niet wil komen…. pff.
    Toen ik naar de operatiekamer werd gebracht, werd dit gedaan door iem. die 5,5 maand zwanger was.. nouja is… was wel confronterend, maar mij werd gezegd dat het leven hard is.. ben ik ook wel achter gekomen… en tuurlijk gun ik andere meiden een kindje van harte net als jij!

Mijn vriend wil zowieso nu eerst geen kids meer, gezien dat wij problemen hebben gehad.. ik liep ook in de ww. Maar na regen komt zonneschijn.. vanmorgen net een baan aangenomen… nu stromen de banen binnen..
    Alles of Niets!!!!!! is altijd zo… NU betekend dit dat ik aan mijn nieuwe baan ga beginnen en dan kun je ook niet gelijk zwanger proberen te worden… maar ja wie weet wat de toekomst brengt       Sterkte in ieder geval, liefs humpie dumpie.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct